Hop til indhold
luckyone

Er der nogen som har erfaring med Cirkeline fra Amager ?

Recommended Posts

Guest Gaffer

Ganske vist ikke erfaringer, men kan oplyse at hun var en vellidt pige, som gav gode oplevelser for en del år tilbage, på forskellige steder i København. Er det den samme pige, vil jeg ikke tøve med et besøg, hvis man lige er brandt varm på det. Hun har mange gode anmeldelser på venuslogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Om det är samma Circeline (det är samma bild) som jag mötte på Cassiopeia för några år sedan, kan du få en god upplevelse. Jag har bara varma minnen av min herdestund med Circeline.

Mvh Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ganske vist ikke erfaringer, men kan oplyse at hun var en vellidt pige, som gav gode oplevelser for en del år tilbage, på forskellige steder i København. Er det den samme pige, vil jeg ikke tøve med et besøg, hvis man lige er brandt varm på det. Hun har mange gode anmeldelser på venuslogen.

Det er den samme pige. Jeg har mödt hende på SMS-Planet, Pussy Galores, Fanny Hill mm - och på Amager. Och jag träffar henne gärna igen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...