Hop til indhold

Recommended Posts

Lige besøgt hende her det er ikke hende på billederne, men man bliver bestemt ikke skuffet, hun er mindst lige så køn, rigtig lækker ung pige med en lille fast krop og små bryster, lige min smag.

21 år siger hun at hun er, det skal nok passe, hun er sød og snakkesalig, først blowjob, så 69’er og knep i forskellige stillinger, hun beklagede sig over at min pik er stor og bad mig være forsigtig, det virkede til at passe for hun rykkede på sig når jeg stødte for dybt, efter lidt tid gik det dog bedre og hun tog den fint, super frækt :)

https://annoncelight.dk/showad/259565

Sted: 7 stedet som sådan er super, pænt, diskret og det hele virker ret nyt, men bollerummet kunne der godt være gjort mere ud af f.eks lyset jeg kunne vælge mellem en kedelig lampe i loftet eller helt mørkt.

Pigen: 9 Hun er rigtig lækker og dejligt stram, hvis man som jeg er til små unge nips, lidt mere angagement og så kunne hun nemt score en højere karakter.

Pris: 10 man kan knalde hende i 30 minutter for 600kr. det er fanme et fund til den pris :)

Hun tager iøvrigt til Esbjerg imorgen.

 

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan tilslutte mig din anmeldelse, dog havde jeg ikke problemer med lyset under mit besøg, måske fordi det var i dagtimerne. Jeg synes stedet var langt bedre end der hvor jeg tidligere har besøgt hende og havde stor fornøjelse af spejlet som var for enden af sengen. Jeg håber at hun kommer tilbage til det samme sted næste gang hun er i Odense.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forresten havde jeg en “sjov” oplevelse der, det var den sædvanlige opskrift med at jeg ringede til pigen og hun tog telefonen og sendte adressen på en SMS, i sms’en stod der at jeg skulle ringe til hende 5 minutter før ankomst, fint nok.

Da jeg holdt på vejen ikke så langt derfra ringede jeg så til hende og hun sagde så at hun kunne ikke se mig ? nej sagde jeg for jeg holder lidt nede af vejen, hun sagde så at jeg bare skulle gå ind i haven så kunne hun se mig på videoovervågningen..WTF ?

Nå, men da vi så havde knaldet kunne jeg pludselig høre en mande stemme i et andet rum, det er bare min bodyguard sagde hun..heh

og så fortalte hun at der i huset er videoovervågning over det hele, også i knalderummet, men at det ikke bliver optaget og gemt, kun brugt hvis der opstår problemer med en kunde..vildt nok..jeg fik sgu lidt paranoia på over om en eller anden suspekt gut kan sidde i rummet ved siden af og og se mig knalde den tøs ?

 

 

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt nok sad jeg netop og tænkte på at der nok var skjult kamera i bollerummet. Og hvad kan man bruge det til hvis ikke der er nogen der ser på det og det ikke bliver optaget? Måske skulle jeg bede om at få en kopi? B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville mene det er rigeligt hvis hun har en gut i huset der passer på hende, så kan hun vel råbe op hvis en kunde er sær..?

For mit vedkommende er det bare turn off at høre mandestemmer når jeg er på bordel :biggrin: men det skal ikke gå ud over min bedømmelse af unge lækre Inna..mums..den der tissekone spøger stadig i baghovedet..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

det er da fuldsstændigt grotesk hvis der er kamera i bollerummet.kunne aldrig drømme om at besøge sådan et sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

costner, ja jeg synes også det lød lidt sært hvis der er kamera i bollerummet..måske der er nogen herinde der VED om man bruger det nogen steder ?...måske var det bare en and, jeg ved det ikke og man kunne ikke umiddelbart se noget kamera nogen steder ?

Mikael, jeg tror ikke det er meningen man skal sidde her og skrive pigernes adresser..der er vel en grund til at de først giver adressen i sidste øjeblik tænker jeg..men du kan jo ringe til hende eller hvem der er der nu, så får du den garanteret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

År til bage, på de klinikker der var der dengang. , var der kamera i venteværelset, så pigen kunne se om det var en hun ville lukke ind...

indenfor stod der en 12 tommer skærm.de kunne følge med på..

blev også brugt til at se om nogen sad og ventede, når kunde skulle lukkes ud..

De gamle bordeller er der ikke mange af mere, og dem der er tilbage, har ingen piger på vagt..

Sexeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...