Buddha 539 Skrevet 15. September, 2018 Go aften. Jag satt och funderade på när jag sist bodde i skandinavien och besøgte gp’er i Kph. Jag hittade gamla inlägg här på EG som jag skrev för cirkus 3 år sedan. Då slog det mig, en av mina bästa upplevelser var med en pige vid navn BLY! Er der någon av jer gamle uver som vet var hon finns, är hon fortfarande igang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 15. September, 2018 Jeg er lige hér. 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 15. September, 2018 Godt fundet efter 3 år ,,smil og hyg jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 15. September, 2018 Wow wow och wow. Du kommer säkert inte ihåg mig..... men jag minns dig som igår. Jag är snart tillbaka i Skandinavien och hoppas få träffa dig igen...... givetvis när du har lyst 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 15. September, 2018 Hunting for beaver skrev, Lige nu: Godt fundet efter 3 år ,,smil og hyg jer She made my day/night 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg