Hop til indhold

Recommended Posts

Tror ikke de vokser på træerne der oppe......ved ikke om det hænger sammen med færingernes noget konservative/religiøse indstilling til mange ting.

Jeg hørte dog et radioprogram for en del tid siden hvor de talte med en asiatisk pige der var flyttet til Færøerne direkte og vist havde åbnet et massagested. Men om du kunne få mere end blot massage ved jeg selvfølgelig ikke. Jeg mener det var Færøerne......

Men god tur og lad os endelig høre hvad du finder ud af.....:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa - så vidt jeg ved findes der ikke nogen officielle steder eller online hvor piger tilbyder den service. Men hvis man er i weekenden og støder på nogen i nattelivet skulle der være muligheder, har jeg hørt.

Selv har jeg ingen erfaring,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Ahem...   Färöarna har ca 50.000 invånare, så man kan anta att det råder en strikt social kontroll.

Jag är ganska säker på att om en massös etablerar en rörelse med extra förlustelser på menyn så kommer hon att sättas på nästa båt till fastlandet, förhoppningsvis utan hjälp av tjära, fjädrar och järnstång.  

(humor och ironi förekommer i detta inlägg)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...