Hop til indhold
Guest Aalborg

Thai Baht (THB) til DKR og omvendt.

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej med alle jer rejsesøgende, hvis tur går til Thailand.

Jeg vil lige poste en lille "husker" med hensyn til veksling af penge i Thailand.

Ved omregning af DKR skal du gange med 5, så får du et ca. antal THB.... modsat skal du gange antal THB med 2 og så smide det sidste ciffer væk - så har du antal DKR.

Nemt ikke??

- - -

Hvis nogen af jer kære brødre/fætre vil mødes, er jeg i Pattaya i 3 uger fra d. 1/10, hvor jeg skal bo i Beach Road, Soi 13.

Kunne være hyggeligt med at mødes over en kop kaffe eller en øl med tilbehør..

Send evt. en PM, hvis interesse..

Hilsen fra Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 16 minutter siden:

Hej med alle jer rejsesøgende, hvis tur går til Thailand.

Jeg vil lige poste en lille "husker" med hensyn til veksling af penge i Thailand.

Ved omregning af DKR skal du gange med 5, så får du et ca. antal THB.... modsat skal du gange antal THB med 2 og så smide det sidste ciffer væk - så har du antal DKR.

Nemt ikke??

- - -

Hvis nogen af jer kære brødre/fætre vil mødes, er jeg i Pattaya i 3 uger fra d. 1/10, hvor jeg skal bo i Beach Road, Soi 13.

Kunne være hyggeligt med at mødes over en kop kaffe eller en øl med tilbehør..

Send evt. en PM, hvis interesse..

Hilsen fra Aalborg

Lyder ikke dårligt med en tur til fremmede himmelstrøg :)

Rigtig god tur...!!

/DK fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Aalborg skrev, for 49 minutter siden:

Hej med alle jer rejsesøgende, hvis tur går til Thailand.

Jeg vil lige poste en lille "husker" med hensyn til veksling af penge i Thailand.

Ved omregning af DKR skal du gange med 5, så får du et ca. antal THB.... modsat skal du gange antal THB med 2 og så smide det sidste ciffer væk - så har du antal DKR.

Nemt ikke??

- - -

Hvis nogen af jer kære brødre/fætre vil mødes, er jeg i Pattaya i 3 uger fra d. 1/10, hvor jeg skal bo i Beach Road, Soi 13.

Kunne være hyggeligt med at mødes over en kop kaffe eller en øl med tilbehør..

Send evt. en PM, hvis interesse..

Hilsen fra Aalborg

God tur dejligt for dig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har de sidste dage set priser fra 5.03 og ned til 4.85 - heldigvis har de ofte en tabel med vekselkurserne op - ellers spørger man bare og får så hurtigt en lille seddel stukket ud - det laveste jeg har vekslet til var 5.03, da man jo bare kan vælge at gå videre til den næste lille valutasvindler. NB - det hjælper ikke at gå i en større bank, da de her netop oftest kører med den lave kurs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 4 timer siden:

modsat skal du gange antal THB med 2 og så smide det sidste ciffer væk

Jeg synes nu det er nemmere at regne med 1/5 del ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 15/9/2018 at 15:27:

Jeg har de sidste dage set priser fra 5.03 og ned til 4.85 - heldigvis har de ofte en tabel med vekselkurserne op - ellers spørger man bare og får så hurtigt en lille seddel stukket ud - det laveste jeg har vekslet til var 5.03, da man jo bare kan vælge at gå videre til den næste lille valutasvindler. NB - det hjælper ikke at gå i en større bank, da de her netop oftest kører med den lave kurs.

Måske dette link kan hjælpe med at finde de bedste steder i Bangkok. Selv plejer jeg at bruge Superrich (lufthavnen ved airport rail link) eller Superrich 1965 (asoke). https://www.travelvui.com/thailand/bangkok/the-5-best-money-changers-in-bangkok/

Hos superrich kan man se den historiske kursudvikling (brug målt i eur da den dansk mønt er bundet op til denne): https://www.superrichthailand.com/#!/en/exchange

Indtast evt 100 bath fremfor 1 bath, da 1bath bliver afrundet så man ikke kan se den reele kurs.

Redigeret af mr. sving
Glemt link

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Aalborg pokkers jeg misser dig lige jeg lander torsdag ugen efter du rejser hjem.

Vedr. Veksling enig superrich i lufthavnen.

Dog er TT bedst i Pattaya specielt den som ligger på Soi bouakhao lige rund om hjørnet ved LK Metro.

Kommer du fra Second Road ned a Soi Diana så er det vel 100 m ned til venstre når du rammer Soi bouakhao. 

Side gevinst lidt længere nede ligger et af de bedste massage steder: Good day massage. 

Kun legit massage og billigt. 

20161105_142520.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...