Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej

Hvem skal besøge man  idag i vejle.?

Har i nogle anbefalinger.?

Skrevet

Hvis du har lyst må du da gerne besøge min gamle mor på plejehjemmet :-)...supersød og kærlig kvinde på 80 år :-)

Skrevet
keep it simpel skrev, Lige nu:

Hvis du har lyst må du da gerne besøge min gamle mor på plejehjemmet :-)...supersød og kærlig kvinde på 80 år :-)

Hehe. Det var en mulighed 

Skrevet
keep it simpel skrev, for 6 timer siden:

Tilbyder hun superfransk? 

Skrevet
Liderbukken skrev, for 22 minutter siden:

Tilbyder hun superfransk? 

Ja...hun gør...og ingen problemer med at hun bider i banditten ...hun bruger nemlig aldrig gebisset ved superfransk :-)

Skrevet
keep it simpel skrev, for 5 timer siden:

Ja...hun gør...og ingen problemer med at hun bider i banditten ...hun bruger nemlig aldrig gebisset ved superfransk :-)

Fed værksteds humor, ja som spørges, som svares :rolleyes:

Skrevet

Ja, fed værksteds humor, men mon nogen blev meget klogere på udbuddet i Vejle?  :)

Skrevet

Jeg havde en skæg oplevelse her til aften hvor jeg via mit hobby erhverv som call boy var kaldt ud til en kvinde i Kolding der havde fået blod på tanden med at prøve den slags. Efter en dejlig tur i husets dobbeltseng fortalte hun mig at hun var gift, og grunden til hun ville prøve sådan en tur, var fordi hun vidste at hendes mand gik til thai massage og fik mere end bare massage. Så vi fik en lille sludder om den slags også haha  og jeg anbefalede hende at prøve at få sådan en thai massage tur så hun bedre kunne snakke med sin mand om det. 

Så kære venner, jeres koner vil altså også gerne have lidt opmærksomhed. 

Men for mig er det fint nok at der er balance i økonomien, tjene lidt på at tage ud til danske kvinder der vil betale for sex, og så bagefter bruge de samme penge på thai pigerne. 

PS det var ikke på plejehjemmet det foregik. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.