Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte stedet for første gang. Stedet ligger i mindre by på Falster. Byen er Eskilstrup og adressen er Vestergade 19.

Adressen står på siden.

http://www.lillawadee.dk/index.asp?loadContent=309138

Jeg mødte en dejlig dame på stedet, med en flot figur. Ingen strækmærker eller tisvarende. Jeg ved ikke hvor gammel hun var, men gætter på sidst i 20'verne. Hun er ikke en af pigerne på billederne på hjemmesiden.

Stedet er en villa på en hjørnegrund, hvor der diskret er sat thailandsk farvede bånd op på hjørnet. Ellers er der intet der viser at der er en thaimassageklinik.  Der er gode parkeringsmuligheder på grunden. 

Jeg blev budt velkommen af den søde pige. Hun fortalte på gebrokkent, men forståeligt engelsk ,at hun kun har været i Danmark få dage. Senere sage hun også at hun forventede at blive her nogle måneder.

Jeg fik cocktail til kr. 1.500,-. Betaling på mobilpay.

Jeg har ondt i ryggen fik jeg først massage. Det var hun faktisk rigtig god til. Hun fik løsnet for nogle muskler i ryggen. Samtidig pirrede hun selvfølgelig med oplæg til senere.

Senere viste hun at hun var god til sex i forskellige stillinger. Hun kom da hun blev slikket helt ægteorgasme, som hun var glad for. Til sidst kom jeg også. 

Alt var med kondom. Jeg spurgte ikke om andet, selvom jeg foretrækker fransk uden. Hun kyssede svagt med tantekys.

Da jeg gik var hun meget kærlig og nærmest tikkede om, at jeg kom igen. Det gør jeg nok også.

Hun kan klart anbefales.

Stedet burde vise billeder af hende, da hun er det værd.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
nuhok skrev, for 1 time siden:

Er pigen en af dem der er billede af på siden?

Næppe....

Citat fra 4. og 5. linie: "Hun er ikke en af pigerne på billederne på hjemmesiden." Så deeet....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Genopliver lige denne. Kommer muligvis forbi mellem i starten af de nye år og overvejer et besøg. Har tjekket adressen på google maps. Er det parkering og indgang ved garagen? Bare så man ikke vader hovedløst rundt inden besøget ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 9 minutter siden:

Genopliver lige denne. Kommer muligvis forbi mellem i starten af de nye år og overvejer et besøg. Har tjekket adressen på google maps. Er det parkering og indgang ved garagen? Bare så man ikke vader hovedløst rundt inden besøget ;-)

du skal ikke ind fra den opgivende adresse, indgangen er på siden af huset .

der kan du holde på grunden,eller holde foran hoveddøren.

bilen er synlig uanset hvad du vælger, men det en lille by så, så ikke meget liv.

vær obs på-pigen er nok skiftet ud siden trådstart.

hvem der er der pt-ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super, tak for det. 

Jeg tænker også pigen er skiftet ud, men jeg må se. Tænkte bare jeg ville prøve stedet, da jeg nogen gange er på de kanter. Kender ikke nogen i nærheden, så det går nok med bilen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...