Hop til indhold
Ginne

Chiara - Milano, Flensburg

Recommended Posts

Eftr at have læst en masse anmeldelser i tyske medier af hende og så hendes billeder, så skulle hun prøves af.

Bestilte 30min 80 euro. Ganske billigt i forhold til herhjemme.

fik en aftale med hende på whatsapp. Og var klar da jeg kom. 

Jeg var ved at falde ned af trapperne da jeg mødte hende. Ja Det var hende fra billederne. Hold op hun er smuk. 

Og det skulle blive endnu bedre. Hun gav rigtig gf6 blid og dejlig. Kys - 69 hvor hun kom. Hele kroppen dirrede. Så mon ikke det var som det skulle være. Derefter lækker sex. Ville blande mig da hun gav bj, men fjernede min hånd og sagde - den er min. 

 Hun har en lækker krop, lækre bryster og en lille fast røv. 

Taler udmærket engelsk. 

Godt hun tager videre søndag den 16•9, ellers kunne det her godt blive en dyr omgang. Man kan bare ikke få nok.

Hun var interesseret i at komme til Danmerk og arbejde. Så hvis der en nogen derude som lejer lejlighed ud til dette formål, så skriv en privat besked til mig.

https://dk.sexnord.net/profile/26787

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 1 time siden:

Eftr at have læst en masse anmeldelser i tyske medier af hende og så hendes billeder, så skulle hun prøves af.

Bestilte 30min 80 euro. Ganske billigt i forhold til herhjemme.

fik en aftale med hende på whatsapp. Og var klar da jeg kom. 

Jeg var ved at falde ned af trapperne da jeg mødte hende. Ja Det var hende fra billederne. Hold op hun er smuk. 

Og det skulle blive endnu bedre. Hun gav rigtig gf6 blid og dejlig. Kys - 69 hvor hun kom. Hele kroppen dirrede. Så mon ikke det var som det skulle være. Derefter lækker sex. Ville blande mig da hun gav bj, men fjernede min hånd og sagde - den er min. 

 Hun har en lækker krop, lækre bryster og en lille fast røv. 

Taler udmærket engelsk. 

Godt hun tager videre søndag den 16•9, ellers kunne det her godt blive en dyr omgang. Man kan bare ikke få nok.

Hun var interesseret i at komme til Danmerk og arbejde. Så hvis der en nogen derude som lejer lejlighed ud til dette formål, så skriv en privat besked til mig.

https://dk.sexnord.net/profile/26787

Kan gi dig 100% ret i alt omkring hende, hun er en naturlig perle, sød, lækker, fræk og vild med sex.

Har besøgt hende 3 gange nu, og hvergang har vi leget mellem 15-20 min mere end betalt,

Så herfra do it if you like can.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...