Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fik i denne uge besøgt Sofia i Aarhus. https://annoncelight.dk/showad/258995

Jeg er ret sikker på at det ikke er pigen på billederne, men de giver trods alt et meget godt indtryk af hvordan hun ser ud.

Lejligheden og selve sengen var meget fine, men det var meget lydt i ejendommen, hvorfor hun nærmest hviskede når vi talte sammen. Det samme gjorde sig gældende med de lyde der fulgte med akten.

Jeg ved ikke om det var det forhold der var skyld i, at hun generelt var meget tilbageholdende. Hun virkede nemlig på ingen måde genert, så det gjorde det hele en smule akavet. Da jeg efterfølgende ville låne badeværelset, blev jeg ført gennem en stue, hvor der ikke var trukket for.

Kort fortalt:
Pigen: 9/10
Stedet 6/10
Sandsynlighed for gentagelse 4/10

Sidstnævnte skyldes ganske enkelte den uforklarlige tilbageholdenhed fra hendes side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curious_dk skrev, den 14/9/2018 at 23:17:

Hvor I byen er det?

hvis hun bare ligner billedet en smule så er da ikke så ringe

pris niveau

Det er i nærheden af Samsøgade.

Prisen er standard: 600 for 15 min osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde lidt tid til overs i dag mens jeg var i Aarhus og besluttede mig for at besøge Sofia.

Det kom jeg ikke til at fortryde :-)

Kontakten foregik på engelsk og hun var hurtig til at svare.

Vi aftalte 1/2 time inkl. superfransk (lidt kortere tid end jeg normalt gør, men jeg havde desværre ikke tid til mere) og jeg troppede op på den tilsendte adresse som er i en 3 etagers ejendom i en baggård.

Da døren gik op stod en smilende, køn, høj pige og tog imod mig. Det er ikke hende på billederne men de er rimeligt retvisende (lidt på samme niveau som Mias billeder) omend hun nok ikke er blond fra fødslen :-)

Jeg tog et hurtigt bad og vendte derefter tilbage til Sofia som sad smilende på sengen og ventede.

Vi startede med en dejlig omgang superfransk som gik over i en 69er.

Herefter fulgte en missionærstilling efterfulgt af en doggy hvorefter jeg blev afsluttet med et kombineret blowjob/håndjob. 

Egentlig var jeg ved at skyde kanonen af allerede i doggy (hun har ikke noget imod at man tager lidt ved i doggy style men skal nok sige til hvis det går for hurtigt) men jeg kunne ikke helt komme over kanten.

Det havde dog intet med Sofia at gøre som var fræk og skøn mens hun talte lidt dirty samtidig med at hun kærtegnede mine boller mens jeg tog hende bagfra. Men 8 timers møder på arbejdet den dag havde nok sat sine spor, så afslutningen måtte foregå på ryggen med hånd/mund - den slår normalt aldrig fejl uanset hvor stresset en dag jeg har haft.

Så alt i alt en rigtig dejlig halv time hvor der ikke blev kigget på klokken.

Sofia er en smilende frækkert som taler godt engelsk så I går efter min bedste overbevisning ikke galt i byen ved at aflægge hende et visit.

Hun regner med at blive her mindst et par uger endnu så I kan sagtens nå det, hvis behovet er til det :-)

Så summa summarum er at jeg forlod hende væsentligt mere afstresset end jeg ankom og det var tiltrængt.

Lejligheden hun er i er fin og ren med gode badefaciliteter så der er der heller ikke noget at komme efter.

 

/Tutankhamon 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tutankhamon skrev, for 17 timer siden:

Jeg havde lidt tid til overs i dag mens jeg var i Aarhus og besluttede mig for at besøge Sofia.

Det kom jeg ikke til at fortryde :-)

Kontakten foregik på engelsk og hun var hurtig til at svare.

Vi aftalte 1/2 time inkl. superfransk (lidt kortere tid end jeg normalt gør, men jeg havde desværre ikke tid til mere) og jeg troppede op på den tilsendte adresse som er i en 3 etagers ejendom i en baggård.

Da døren gik op stod en smilende, køn, høj pige og tog imod mig. Det er ikke hende på billederne men de er rimeligt retvisende (lidt på samme niveau som Mias billeder) omend hun nok ikke er blond fra fødslen :-)

Jeg tog et hurtigt bad og vendte derefter tilbage til Sofia som sad smilende på sengen og ventede.

Vi startede med en dejlig omgang superfransk som gik over i en 69er.

Herefter fulgte en missionærstilling efterfulgt af en doggy hvorefter jeg blev afsluttet med et kombineret blowjob/håndjob. 

Egentlig var jeg ved at skyde kanonen af allerede i doggy (hun har ikke noget imod at man tager lidt ved i doggy style men skal nok sige til hvis det går for hurtigt) men jeg kunne ikke helt komme over kanten.

Det havde dog intet med Sofia at gøre som var fræk og skøn mens hun talte lidt dirty samtidig med at hun kærtegnede mine boller mens jeg tog hende bagfra. Men 8 timers møder på arbejdet den dag havde nok sat sine spor, så afslutningen måtte foregå på ryggen med hånd/mund - den slår normalt aldrig fejl uanset hvor stresset en dag jeg har haft.

Så alt i alt en rigtig dejlig halv time hvor der ikke blev kigget på klokken.

Sofia er en smilende frækkert som taler godt engelsk så I går efter min bedste overbevisning ikke galt i byen ved at aflægge hende et visit.

Hun regner med at blive her mindst et par uger endnu så I kan sagtens nå det, hvis behovet er til det :-)

Så summa summarum er at jeg forlod hende væsentligt mere afstresset end jeg ankom og det var tiltrængt.

Lejligheden hun er i er fin og ren med gode badefaciliteter så der er der heller ikke noget at komme efter.

 

/Tutankhamon 

Hun lyder et besøg hver.. kunne være man skulle kigge forbi og "stredsse" lidt af, tak for beregningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...