Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren
Tim69 skrev, for 3 minutter siden:

Hvor finder man god dominans eller/og sex 1 time til under 100zloty?

Hvad forventer du at kunne få for omkring 170 kroner...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søgning på roksa.pl under Krakow og pris højst 100 zloty:

https://www.roksa.pl/en/advertisements/show/589060

og det er for en time. Kan det passe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tim69 skrev, den ‎14‎-‎09‎-‎2018 at 16:38:

Har hørt det er ret billigt så spørger bare har du erfaring med Krakow må du komme med bud, selv over 100zloty

Fik du selv nogle erfaring fra Krakow?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer tit og ofte i Krakow - det er MEKKA for smukke piger :-):D:D

Har min egen favorit, som jeg besøger hver gang - gude smuk og super sexet og med på ALT frækt og dejligt og samtidig holder hun til i en skøn lejlighed hvor hygiejnen er helt i top. Jeg vil tro det er meget svært at få en aftale med hende, hvis ikke man har været der før, for hende vender man helt automatisk tilbage til hver gang. (Har haft en del mindre gode oplevelser og mit råd er - gå ikke efter noget til 100 PLN - 300 minimum og man er nogenlunde sikker på kvalitet.

En sjov lille detalje - hun elsker dansk ost!!! Så en god ide at vende omkring købmanden inden man tager afsted :-)

https://odloty.pl/en/announcements/krakow/centrum/exclusive-angel-vip/129197.html 

Og JA, det er hende på billeder og video.

Hun er iøvrigt god til at meddele på hendes annonce når hun har ferie eller lukket af andre årsager. Taler perfekt engelsk!

Del dette indlæg


Link til indlæg
luckylife skrev, for 28 minutter siden:

Kommer tit og ofte i Krakow - det er MEKKA for smukke piger :-):D:D

.... og også selve byen er utrolig smuk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Bx. Og kan også varmt anbefale at tage en tur med sporvognen til Nowa Huta og se et fascinerende eksempel på stalinistisk arkitektur og byplanlægning. Derudover kan man besøge en fantastisk saltmine i omegnen. Og hvis man har brug for en opfriskning på sidste århundredes største forbrydelse og tragedie,  så ligger Auschwitz heller ikke langt væk. 300 zloty for en time med en fræk ung skønhed!?  Det er jo helt vildt.  Får helt lyst til et genvisit... Dog alene denne gang,  evt i selskab med en ligesindet og behagelig broder :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
luckylife skrev, den 31.10.2018 at 15:06:

Kommer tit og ofte i Krakow - det er MEKKA for smukke piger :-):D:D

Har min egen favorit, som jeg besøger hver gang - gude smuk og super sexet og med på ALT frækt og dejligt og samtidig holder hun til i en skøn lejlighed hvor hygiejnen er helt i top. Jeg vil tro det er meget svært at få en aftale med hende, hvis ikke man har været der før, for hende vender man helt automatisk tilbage til hver gang. (Har haft en del mindre gode oplevelser og mit råd er - gå ikke efter noget til 100 PLN - 300 minimum og man er nogenlunde sikker på kvalitet.

En sjov lille detalje - hun elsker dansk ost!!! Så en god ide at vende omkring købmanden inden man tager afsted :-)

https://odloty.pl/en/announcements/krakow/centrum/exclusive-angel-vip/129197.html 

Og JA, det er hende på billeder og video.

Hun er iøvrigt god til at meddele på hendes annonce når hun har ferie eller lukket af andre årsager. Taler perfekt engelsk!

Så var jeg igen i Krakow hos dejlige Angel og IGEN, IGEN samme skønne og dejlige pige - hun er i en klasse helt for sig selv og hun fortalte glædestrålende at hun nu var blevet berømt i Danmark takket være mig, grundet min lille historie om hendes hang til dansk OST :-) Det syntes hun var sjovt og hun vidste med det samme, at det måtte være mig, der havde "lækket" den oplysning da hun ikke havde fortalt det til andre før :-)

Hele turen med ALT som i ALT - står i 500 PLN og en outcall til Hotel koster også 500 PLN - men her er der så kun klassisk på menuen - igen ALt er muligt for et lille tillæg. 

Men hvor får man SUPER sex, sjov og samtidig en intelligent pige for under 800 kr. for en time med ALT? Som i øvrigt altid er hamrende lækker i dejligt outfit....

Mit nu 10'ende besøg og jeg kommer igen og igen....

Redigeret af luckylife
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...