Hop til indhold
friskmus

Holsted Dayana

Recommended Posts

Jeg har lige besøgt hende her https://annoncelight.dk/showad/249821

en mega lækker tøs og sådan set meget sød....

-de lækreste bryster, noget jeg sætter stor pris på. Dejlig fyldige uden silikone og så strutter de bare som på billedet!

man får hvad man ser!

men men, når det er sagt så er det på godt jysk rigtig træls når man skal kæmpe for at få lov til at røre:smile:

jeg fik tilbudt 1 time for 1000 med sex, 69, kys og Megafransk....

jeg tilbød hende 500 for en halv time hvilket hun ikke tvivlede på, hun sagde ja med det samme (samme service)

men dette besøg vil desværre huskes for en mega lækker tøs som desværre ikke tænkte på andet end at få mig gjort færdig!

hun suttede til at starte med, dette måtte jeg ret hurtig stoppe hende i, da det var i et tempo som hverken var behageligt og hvor jeg ville komme med det samme.

så jeg fik hende i missionær hvor det var mig der skulle styre begivenhederne... (troede jeg)

men når hun kunne mærke at jeg var ved at trække mig tog hun fat og klamrede benene rundt om mig for at jeg skulle blive inde og dermed komme...

jeg fik mig løsladt flere gange og sluttelig skulle hun sutte mig færdig, men hendes opfattelse af mega fransk er at man kommer i munden med gummi på:(:o

det var ikke lige det vi havde aftalt så det var sku better ikke at få sin drømmeafslutning ......

alt i alt en skuffende friskmus da det der så, så lovede ud og som skulle indfri mine drømme (dejlig tøs med lækre patter og Megafransk) ikke gjorde det som jeg fik sat i sigte.....

Jeg var ude efter ca 15-20 min.

hvis i tænker på at besøge hende skal i bare kunne sætte hende på plads som jeg ikke kunne (tænker det bliver lidt svært) for hun et sku lækker nok, men tænker ikke på at bruge den aftalte tid, kun på at få en færdig...

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Mener jo ret beset, du har fået en god behandling ift. prisen.

For 500 kr. kan man vel ikke forvente den store oplevelse. Kan godt være at aftalen var indgået korrekt fra din side.

Men , som i mange andre tilfælde i denne verden, kan man være for fedtet. Man får typisk , hvad man vil betale for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne service jeg fik har jeg fået meget bedre andre steder nogle gange til 3-400..... hvis jeg har været heldig:smile:

min erfaring er nemlig at det langt fra er tilfældet at pris og kvalitet hænger sammen når vi besøger gp.

og fair nok hvis 500 var for lidt, men så kunne hun bare sige det, jeg pruttede ikke, spurgte blot om 30 min for 500 var ok....

og nej de patter er 100% naturel!

Del dette indlæg


Link til indlæg
friskmus skrev, for 1 time siden:

Denne service jeg fik har jeg fået meget bedre andre steder nogle gange til 3-400..... hvis jeg har været heldig:smile:

min erfaring er nemlig at det langt fra er tilfældet at pris og kvalitet hænger sammen når vi besøger gp.

og fair nok hvis 500 var for lidt, men så kunne hun bare sige det, jeg pruttede ikke, spurgte blot om 30 min for 500 var ok....

og nej de patter er 100% naturel!

Øhhh NEJ..de bryster er sku ikke 100% naturel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...