Hop til indhold
Guest Liderligfyr

estefanie vejlestargirls

Recommended Posts

Gæst

Så fik man prøvet vejlestargirls med Estefanie.... Har efterhånden været sammen med hende nogle gange. Helt vildt sød pige, som er lidt svær ikke at blive lun på!

hun skriver 27 år..... nah den holder vist ikke helt, måske 35? men billederne er helt nye, og så vidt jeg kan se slet ikke retoucheret! so what you see, is what you get.

bestilte dansk/fransk til 700 kr, lidt dyrere end de tager i deres andre klinikker (400-600)

startede fint ud med lidt kæleri,hvorefter hun gav et udmærket blowjob, hvor hun placerede sig rigtig, så pilfinger kunne komme til :-)

en ridetur som efterfølgende skulle blive til en missionær. Da hun lagde sig til rette, så hendes fisse jo ret indbydende ud. spurgte om jeg måtte slikke hende, hvilket jeg fik lov til, dog ikke så længe (tiden gik jo :-)) videre i missionær for til sidst at slutte af i doggy.

som altid en fantastisk oplevelse. Næste gang vil jeg dog have en time med hende. Igen idag, blev de 15 min noget overskredet, hvilket stresser hende lidt :-)

Hvis der er nogen der ved hvad en time koster, så skriv endelig. Glemte jeg selvfølgelig at lægge mærke til, var optaget af noget andet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahh lille forglemmelse bønne :-)

massage.side6.dk/vejlestargirls

Takker, her er er man også kan klikke på http://massage.side6.dk/vejlestargirls

I annoncen står følgende

Smukke følsomme Silvia

byder dig velkommen i helt nyrenoverede lokaler

ESTEFANIA ,27år,49kg,174cm,75B4cm,75B

Så er det Silvia eller Estefania der er på billederne? Den anden dag stod der vist kun Silvia?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De har desværre en svaghed, med at opdatere navnene! Ude på forsiden står der også Silvia, men det er altså estefanie der er der :-) og hende der er på billederne. Silvia er noget yngre, mørkhåret, ret flot krop og en meget god håndfuld bryster :-) desværre er jeg ikke helt så vild med hendes service men det ligger vist i kemien. Hun er nu også et besøg værd!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...