Hop til indhold
Hamma

Pattaya - par søger pige

Recommended Posts

Er regelmæssig i Thailand, men har aldrig været i Pattaya. Det skal jeg nu om 14 dage sammen med min Thai kæreste. Hun er nysgerrig efter at prøve pigesex og mener også at jeg skal have prøvet at være i seng med 2 kvinder. 

Er der nogle af jer garvede der kan give os nogle tips hvor vi finder hende der både er til piger (primært) og til mænd? Vi er hhv. i 50erne og 60erne. Vi skal bo på Balihai Bay Hotel.

Tak for hjælpen!

Hamma

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Det tror jeg ikke du får problemer med at finde i Pattaya - spørg diskret nogle af pigerne så skal der nok være en der byder sig til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hamma skrev, for 47 minutter siden:

 Vi skal bo på Balihai Bay Hotel.

I walking Street er der ihvertfald et sted som reklamerer med Lesbian girls - men lydniveauet der er bare så højt med den samme og den samme boomboom-musik/larm i timevis at det er umuligt at aftale noget fornuftigt. Jeg forstår ikke hvordan nogen barer kan få lov til at ødelægge forretningen for naboen ved at spille så højt - alle andre steder ville de hurtigt få besked på at slukke/begrænse sig - men de har nok bare langsomt skruet længere og længere op - og nu er det bare uudholdeligt uden at nogen tør gribe ind.

Mig og min veninde fik i går aftea 1 times par-massage i Waling Street, som var fin nok, men oplevelsen blev spoleret af samme intetsigende høje og internerverende rytme hele tiden. Bagefter spurgte jeg massøsen, hvorfor hun ikke klagede? - Nej, det turde hun ikke, du var bange for at blive slået ned - og det kan jo ikke være rigtigt!

Måske kan I prøve om I sammen må besøge en gentlemens club:

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1iFJ_TrUhOYlNyTS4Kg5q8_lwLFw&shorturl=1&ll=12.91217863575681%2C100.87643200000002&z=14

hvor I i fred og ro kan kigge pigerne ud og lave aftaler med dem - og evt. tage en af dem med hjem på hotellet - ellers kan man som regel bare leje et rum for short-time (1 hour) ;-)

Ellers må du jo bare selv gå og se om der er interessante emner ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mint fra Thai Friendly

Noi 1 & 2 de har deres egen tråd på Pattaya Addicts

Du skal dog lade din Thai kæreste stå for det på den måde er der størst chance for at få den rigtige oplevelse.

Hvis I leder efter lidt ældre kvinder så lige inden man træder ind på walking street så går du til venstre og ind på bamboo som er en beer bar for freelancer og uden barfine.

Der er en monger på Pattayaddicts som skriver virkelig flotte trip reports om ham og hans bi girlfriend og hvilke piger man kan være sammen med men den er kun for advance members så kan ikke dele hvis du er advance member så ping mig og du kan få navnet på ham så du selv kan læse og samle inspiration sammen med kærsten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Ganske enkelt: overalt - money talks!

Husk at pigerne i walking street typisk er dyrere end i andre gader - og ikke nødvendigvis "bedre".

Del dette indlæg


Link til indlæg

At finde en pige som vil gå med et par er rimelige nemt. Spørg evt mamasan på de forskellige agogos eller barer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...