Hop til indhold
Guest Angath

OBS OBS : Kønssygdom i omløb for tiden.

Recommended Posts

Guest klodshans1972

Kan det ikke oplyses om det er i Jylland, Fyn, Sjælland eller Grønland ?

Angath har på sin profil skrevet, at hans lokation er »mellem benene på pigerne«.

Den har jeg ikke kunnet finde på Danmarkskortet.

Klodshans

Del dette indlæg


Link til indlæg
JayMay skrev, for 1 minut siden:

Jeg læser at risikoen for Trichomonas er lav ved oral ? Er der nogen der kan bekræfte dette? 

Tja, det kan nok ikke bekræftes mere end hvad du i seriøse beskrivelser m.v. kan læse dig til.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Angath skrev, for 8 timer siden:

Kære Administrator … Jeg finder det ikke helt uvæsentligt at navnene kommer på, og grunden er at jeg måske kan have smittet dem. Der går jo en tid før jeg begynder, at føle symptomer og i det tidsrum inden jeg gør det. Har jeg været sammen med de piger. Så sorry to say it … der tager i fejl.

Til alle jer i råbe koret om jeg har brugt kondom eller ej, er jo irellevant. Jeg oplyser blot, at jeg har fået denne sygdom Trichomonas.

Jeg støtter admin i at der ikke må nævnes navne eller andet som kan identificer nogen. Der er desværre for mange som sprede falske rygter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AalborgLook skrev, den 14/9/2018 at 12:59:

Knalder du GP'er uden gummi løber du på et tidspunkt ind i en dryppert.
 

Tja. Jeg har endnu aldrig fået en dryppert efter ubeskyttet sex med en GP, men jeg har efter one night stands med piger jeg har mødt til fester m.m. Umiddelbart vil jeg tror jeg har haft ubeskyttet sex med begge grupper ca. lige ofte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Generelt: Det er selvfølgelig ikke uden risiko at besøge en glædespige (uanset at man bruger kondom). Begge parter løber en risiko, altså både kunden og den prostituerede. Historisk set har prostitution været årsagen til alvorlig spredning af kønssygdomme, og derfor er det også bekymrende at se den udvikling, der har fundet sted de seneste år.

Men man skal selvfølgelig ikke oplyse om konkrete glædespiger på et forum som dette, heller ikke selvom det kun er pågældendes pseudonym. Derimod burde der efter min opfattelse være mere kontrol af prostituerede, og det burde ikke være tilladt at tilbyde eller efterspørge bestemte former for usikker sex. Endelig burde det selvfølgelig ikke være tilladt at besøge en "offentlig" pige, hvis man som kunde har en aktiv kønssygdom. 

I Danmark er kønssygdomme heldigvis ikke noget alvorligt problem, men denne status er ikke kommet af sig selv, og det kan ødelægges på kort tid - og vil tage årtier at genopbygge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Eller.....man kunne indføre tvangs check af mænd som ønsker ydelser uden kondom ? På den måde ville man virkeligt få ryddet op i tingene ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

forstår godt din ironi :)

et check er jo kun noget værd , i det øjeblik det foretaget-15 min efter kan man rende rundt med smitte farlig sygdom.

næ en kommunal oppasser der tar med rundt ved besøg ,og sørger for lov og orden,er hvad der skal til. :D

spøg til side er et alvorligt emne- kender ikke løsningen, andet end sund-fornuft.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg skriver ovenfor, så har løber begge parter en risiko, og som kunde skal man selvfølgelig ikke opsøge en glædespige, hvis man har en aktiv kønssygdom – men det ændrer ikke på, at jeg fornemmer at moralen ikke er særlig høj blandt glædespigerne, når det kommer til regelmæssige lægeundersøgelser.

Det er sikkert både politisk ukorrekt og i strid med en feministisk tankegang, men det er altså glædespigerne, der både udbyder og som har indtjeningen, og derfor er den ”professionelle” part, og derfor er det et problem, hvis de ikke får foretaget regelmæssig lægekontrol – og naturligvis stopper, indtil sygdommen er under kontrol og ikke længere smitter. 

Hvis vi havde et ordentligt og gennemtænkt system for prostitution, så ville dette naturligvis udløse en slags sygedagpenge til glædespigerne – og jeg vil til stadighed argumentere for at det moderne samfund ikke har taget stilling til prostitution, og at dette har flere uheldige følgevirkninger – dette er et af dem.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 8 timer siden:

Eller.....man kunne indføre tvangs check af mænd som ønsker ydelser uden kondom ? På den måde ville man virkeligt få ryddet op i tingene ;-) 

Tjah måske noget for et eller andet privat dansk laboratorium, og så kan vi ellers arrangere bukakke :rolleyes:

Klik på oversæt:

https://premiumbukkake.com/events/madrid/

Our recommendations to produce more sperm are here: 

http://www.wikihow.com/Increase-Your-Ejaculate   

and we urge you to refrain from sexual activity at least for 3 days (7 days would give you a mega blast)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 15 timer siden:

 Begge parter løber en risiko, altså både kunden og den prostituerede. Historisk set har prostitution været årsagen til alvorlig spredning af kønssygdomme, og derfor er det også bekymrende at se den udvikling, der har fundet sted de seneste år.

Nu ved jeg så ikke helt hvordan ovennævnte skal tolkes, men mener du i ramme alvor at prostitution i Danmark er årsagen alvorlig spredning ?  Faktum er nok, at den største og mest alvorlige spredning sker ude i den almindelige verden, og specielt i de yngre generationer.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Finn1101 skrev, for 49 minutter siden:

Som jeg skriver ovenfor, så har løber begge parter en risiko, og som kunde skal man selvfølgelig ikke opsøge en glædespige, hvis man har en aktiv kønssygdom – men det ændrer ikke på, at jeg fornemmer at moralen ikke er særlig høj blandt glædespigerne, når det kommer til regelmæssige lægeundersøgelser.

Det er sikkert både politisk ukorrekt og i strid med en feministisk tankegang, men det er altså glædespigerne, der både udbyder og som har indtjeningen, og derfor er den ”professionelle” part, og derfor er det et problem, hvis de ikke får foretaget regelmæssig lægekontrol – og naturligvis stopper, indtil sygdommen er under kontrol og ikke længere smitter. 

Hvis vi havde et ordentligt og gennemtænkt system for prostitution, så ville dette naturligvis udløse en slags sygedagpenge til glædespigerne – og jeg vil til stadighed argumentere for at det moderne samfund ikke har taget stilling til prostitution, og at dette har flere uheldige følgevirkninger – dette er et af dem.  

Det er lidt sjovt for jeg fornemmer faktisk at moralen blandt gp’ere er meget meget høj ang kønssygdomme.

Og begge parter som dyrker ubeskyttet sex har da absolut en lige stor del ansvar. 

Hvis en pige tilbyder fransk uden - og hun har 5 gæster på 1 dag, gæst nr 2 smitter hende med klamydia.  Hvordan skal hun så sikre at hun ikke giver det videre.

Det er altså ikke et tv med garanti man køber,når man køber usikker sex....uanset om det er fransk, dansk eller sågar græsk. En GP som tilbyder disse ting, ville aldrig kunne love at hun er 100% sygdomsfri. Kun oplyse hvornår hun sidst blev checket.

Men så igen..... hun har jo så fået det af en gæst, som har været uopmærksom eller ligeglad. 

Usikker sex er begge parters ansvar!

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Trinetease

Jeg håber at du har ret, det vil kun glæde mig.  

Generelt: Angående ubeskyttet sex, så er det ikke det, som jeg taler om. Jeg er i tvivl om jeg mener at oralsex bør være med kondom, det har jeg ikke tilstrækkelig viden og oplysning til at beslutte mig for, men alt anden sex mellem kunder og prostituerede mener jeg bør være beskyttet, og at det burde være et krav. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Finn1101 skrev, for 3 minutter siden:

@Trinetease

Jeg håber at du har ret, det vil kun glæde mig.  

Generelt: Angående ubeskyttet sex, så er det ikke det, som jeg taler om. Jeg er i tvivl om jeg mener at oralsex bør være med kondom, det har jeg ikke tilstrækkelig viden og oplysning til at beslutte mig for, men alt anden sex mellem kunder og prostituerede mener jeg bør være beskyttet, og at det burde være et krav. 

Jeg vil anbefale dig at læse lidt op på hvilke kønssygdomme du kan få via oral sex. 

Jeg personligt er fløjtende ligeglad med hvem der både giver og modtager bla oral uden. Folk må gøre som de lyster - men hvis man så rager noget til sig - så er det begge parters skyld og ikke kun GP’ens. 

Diskussionen om at det ‘historisk’ set er GP’ere der har spredt sygdomme..... Hvis syge mænd ikke havde besøgt dem - så havde de jo ikke fået de sygdomme....historisk set naturligvis. Iøvrigt skal vi tilbage til tiden før kondomer  for alvor blev taget i brug ( altså før aids) før man kan sige at det ‘historisk set’ var Gp’erene som spredte noget som helst.

Hvis nu bare folk gad at bruge det gummi - så var denne her tråd jo slet ikke nødvendig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 14 minutter siden:

@TheVoice

Jeg mener at det historisk har været sådan. 

Ok for ikke komme ud i en lang diskussion omkring fortiden, så lad os forholde og til nutiden og Danmark.  Hvis man så kigger lidt på tallene for kønssygdomme i  Danmark,  så er sket i en stigning i antallet af konstaterede kønssygdomme for nogen typer og andre ligger sådan nogenlunde status Quo. 

Vi kan hurtigt blive enige om, at det er en skidt udvikling. Spørgsmålet er så, når man skal forsøge at finde nogle forklaringer eller nogle udsatte grupper, skal man så fokusere helt vildt på prostitution og eventuelt opbygge statskontrollede bordeler hvor der er tvungne lægetest og forbud mod alle ubeskyttede ydelser ?  Hvis man gør det er det vel også et udtryk for det som du beskrev som en historisk hoved årsag, stadig er det eller hvad ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 14/9/2018 at 16:57:

Men har du dyrket ubeskyttet sex ? Eller har du siddet på det forkerte toilet ?

Læg mærke til hvordan der fintes omkring spørgsmålet uden at give noget svar :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

HPV smitter ganske fint selv med kondom så jeg forstår ikke alle herinde er så rene, vi har jo mange som besøger massage klinikker og ligger på gamle radiator-tørrede håndklæder mens de får deres B2B. HPV smitter ved berøring særligt ved fugtige overflader så går man på thai klinik må de små knopper næsten være en del af oplevelsen.

Hos min læge har behandlingen været meget useriøs, de undersøger ikke selv patienten men spørger blot hvor knopperne er, fjerner dem og meddeler at man må komme igen hvis flere popper frem og det gør der selvfølgelig når det ikke behandles i bund :)

HPV i Danmark må derfor være en gave for livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

Altså...suk...

For det første , så har jeg aldrig i mit liv gået så meget til læge for at blive tjekket for kønssygdomme, som efter jeg startede i branchen .

Før jeg startede, havde jeg diverse bollevenner, og jeg brugte aldrig kondom . De bollevenner jeg havde på " min bolle liste", havde også andre bolleveninder som de havde ubeskyttet sex med 

og jeg gik sjældent til læge for at blive tjekket . 

I guder alle de sygdomme som jeg ifølge folks teorier herinde dog må have haft i min tid før jeg startede i branchen 

Jamen dog , tænk at jeg stadigvæk er i live i dag - det er jo et mirakel ...

Sandheden er , at hver gang jeg gik til læge før i tiden,  for at blive tjekket , så havde jeg aldrig kønssygdomme .

Jeg har aldrig i mit liv haft en kønssygdom - men jeg er utal af gange blevet ringet op af mine daværende bollevenner fordi  de havde fået kønssygdomme og derfor mente at jeg var smittekilden , hvilket min læge hver gang har kunnet bekræfte at jeg ikke var . 

Den dag i dag går jeg så meget til læge for at blive tjekket , at min læge har afvist mig utal af gange med ordene " jeg nægter at undersøge dig IGEN. Er du helt sikker på at du bruger kondom ? For det lyder ikke sådan, eftersom du INGEN vil undersøges for sygomme . Så brug kondom , Kamilla , for det gør du tydeligvis ikke når du vil undersøges så ofte  " 

Sandheden er at jeg jo netop altid bruger kondom når jeg har sex med kunderne , men min læge ved ikke at jeg er i  branchen - for det er hun  FOR lokal en læge til, at jeg vil fortælle hende ( i det småborlige lille samfund jeg bor i , er postbudet min nabo, min sagsbehandler min genbo og min læge er min overbo , tæt på i hvert fald - derfor ønsker jeg ikke at fortælle mine naboer hvad jeg laver , for stigmatisering og fordomme er et velkendt issue hvor jeg bor ) 

Så jeg går nu på klinik for at blive undersøgt . 

Summar summarum er , at jeg aldrig før  er blevet tjekket så ofte som efter jeg startede i denne branche . Trods det at jeg altid bruger kondom - fordi jeg føler at det er min pligt som pige i branchen at man vedligeholder disse lægetjek, uanset hvor beskyttet man end bilder sig ind at man er , så kan man blive smittet på andre måder end kun samleje . 

Og ja det kan nemt ske at man som kunde er blevet smittet af en pige i branchen , men husk lige på at man som pige i branchen bliver tjekket ualmindeligt mange gange 

Hvor mange piger ud over piger i branchen bliver tjekket med jævne mellemrum ? Jeg blev ikke selv tjekket så ofte før jeg startede og jeg har aldrig haft veninder der har været seksuelt aktive( som ikke arbejder i branchen ) der er blevet tjekket så ofte som mange af vi piger i branchen bliver , uden at der først  er symptomer eller anklager om sygdomme

Og hvor mange af jer mænd bliver egentlig tjekket  for kønssygdomme ? Alle de kunder jeg har spurgt har givet mig samme svar. 

Jeg har endnu ikke mødt en kunde der ikke har sagt til mig : " Lægetjek ? Nej hvorfor ? Jeg ved da at jeg ikke fejler noget. Jeg har jo hverken ondt i pikken eller sår eller andet , Så jeps jeg er 100 % sikker på at jeg ikke fejler noget  - så nejda , jeg behøver ikke at gå til læge for at blive tjekket  " 

Så uha jada , vi piger i branchen er sørme nogle omvandrende kønssygdomme , det er faktisk utroligt at man som mand tør spille russisk roulette med sit liv. Tænk man som kunde faktisk tør at give en pige i branchen et kram - og sex ? Uha hvordan tør man dog, med så betændt en smittekilde som vi piger ifølge mange herinde er  ?! :-o:blink:

Prøv lige at piske en stemning op . Nej vent ! Det er vist for sent at bede om. 

 

Hvor ofte bliver I mænd egentlig tjekket for kønssygdomme ? Sker det kun når jeres pik er ved at falde af ? For det er det svar jeg altid får når jeg selv spørger mine kunder . 

Så hvis I mænd herinde skulle være helt oprigtige så ved vi vist godt allesammen , at ingen af jer ( i så fald , kun en brøkdel af jer mænd ) går til læge og bliver tjekket for kønssygdomme , med mindre jeres pik gør så ondt at I ikke kan få bukser på, eller den er ved af falde af , at betændelse fra åbne sår ( overdrivelse fremmer forståelsen ) 

 

Men jada  , lad os da endelig holde vores elskede stigmatisering og fordomme ved lige .

Det er også meget nemmere og mere trygt ,at tingene bare er som de plejer .

Hvorfor dog lave om på det :blink:

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Angath skrev, den 14/9/2018 at 11:59:

Hej alle …

Jeg fik konstateret en kønssygdom her for et par dage siden som hedder Trichomonas. Læs mere om den på diverse sider og dens symptomer f.eks. www.sexogsamfund.dk

JEG HAR KONTAKTET de piger jeg har været sammen med.

Jeg er ikke ude på, at hænge nogen ud. Men vil bare gerne oplyse derude, så vi kan få den kønssygdom væk i kredsen. Den er relativ let at kurere, jeg er lige nu på antibiotika med piller der hedder Metronidazol. 

Bedste hilsner

Angath

 

Så du har måske været smittekilden ? Jeg vil gerne have dit navn , dit telefonnummer på PM . Så jeg kan være OBS OBS OBS på dig som kunde . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Angath skrev, den 14/9/2018 at 13:12:

Det jeg mener er, at jeg ikke har tænkt mig at køre hetz på dem. Jeg går da ud fra, at de tager det seriøst, særligt da alle tøserne ikke annoncerer lige nu. Og ja, du har fuldstændig ret, hvis du har besøgt pigerne, så er det da en rigtig god idé at få sig tjekket ;)

ja det er da en god ide at blive tjekket , hvis du var kunde hos dem først . Er det sådan jeg skal forstå det ? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Cthulhu skrev, for 4 timer siden:

HPV smitter ganske fint selv med kondom så jeg forstår ikke alle herinde er så rene, vi har jo mange som besøger massage klinikker og ligger på gamle radiator-tørrede håndklæder mens de får deres B2B. HPV smitter ved berøring særligt ved fugtige overflader så går man på thai klinik må de små knopper næsten være en del af oplevelsen.

Hos min læge har behandlingen været meget useriøs, de undersøger ikke selv patienten men spørger blot hvor knopperne er, fjerner dem og meddeler at man må komme igen hvis flere popper frem og det gør der selvfølgelig når det ikke behandles i bund :)

HPV i Danmark må derfor være en gave for livet

Fy for pokker! Jeg håber i alvor, at det var en joke ? Hvem f...besøger en så uhumsk klinik , velvidende om det faktum som du fremhæver omkring diverse mangler på renlighed ? 

Man får sørme noget for pengene der, hva ? Hele pakken - all inklusive diverse humørspredere i form af alverdens bakterier ...

 Så er man da også for dum, hvis man besøger sådanne steder ! 

"Jubii , billig fisse ,  - meeen medicinindustrien burde altså sætte deres priser lidt ned på antibiotika...

jeg er SÅ træt af at betale i dyre domme til alt det medicin  " :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man opdager jo først det er et gammelt håndklæde den dag man ligger med snuden i det og det lugter af trucker armhule, der gik da mange besøg inden jeg lagde mærke til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Cthulhu skrev, 1 time siden:

Man opdager jo først det er et gammelt håndklæde den dag man ligger med snuden i det og det lugter af trucker armhule, der gik da mange besøg inden jeg lagde mærke til det.

Åh ja okay så forstår jeg bedre . 

undskyld men jeg besøger ikke så ofte piger 

Jeg troede at du mente at du fik et brugt  halvvådt håndklæde der hang til tørre på radiatoren - 

for det er altså ulækkert 

Men det er lugten af trucker armhule selvfølgelig også, hvis det ikke er din egen armhule du omtaler :) 

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...