Hop til indhold
Guest DominaS

GB med slavetøs d. 19/9 i København

Recommended Posts

Guest DominaS

Så er der mulighed for helt ekstraordinært at opleve Domina S’ slavetøs i et kinky Gang Bang. Stedet bliver i København. 

Onsdag d. 19/9 fra kl. 15:30-17:30

Det er Domina S der styrer slagets gang og fortæller hvad der skal ske. Men bare rolig: I skal nok få masser af frihed til at lege med den kinky slavetøs. 

Slavetøsen er 21 år. Slank/trænet og meget villig. Hun elsker simpelthen at der er en hel gruppe af mænd til at tage sig af hende. 

Pris:

1 time: 1500kr

2 timer: 2000kr

Hvis du kun kan deltage i en time er der mulighed for at ankomme enten kl. 15:30 eller kl. 16:30. 

Hun er ikke til anal og hård smerte, men modtager gerne smæk bagi. Hun sutter villigt og kan ikke få pik nok.

Send en SMS eller mail hvor du skriver:

- Overskrift/ header: GB 19/9. 

- Hvilket tidsrum du vil deltage i.

- Kort beskrivelse af dig selv. 

 

Mail: [email protected]

SMS: 27155061

 

Mvh

Domina S 

F8F81AB6-E78D-44BE-B0F1-E6D0CFCAAA40.jpeg

92D98A87-E609-42B5-A772-DF58F1896B0B.jpeg

Redigeret af DominaS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DominaS

Kære Alle,

Vi glæder os meget til onsdag og interessen er stor. Der har været en del spørgsmål i henvendelser som jeg kan afklare her:

- Sex er med kondom og blowjob er uden. Man må komme på krop, men ikke mund/ansigt/hår. 

- Min rolle bliver at sørge for at GB forløber godt og regler overholdes. Men jeg deltager også når lysten melder sig. Dette kan bl.a være at jeg bruger vibrator på slavetøsen. Hun er en orgasme orkan, så det syn skal deltagerne ikke snydes for. 

- slavetøsen er nøgen under hele GB. 

- Der er selvfølgelig kondomer og badefaciliteter. Sikkerhed og god hygiejne er et krav som SKAL overholdes.  

- VIGTIGT INFO: Der er ingen fysisk/seksuel kontakt mellem mig og deltagerne. 

Jeg glæder mig til at opfylde min slavetøs' store ønske om at prøve et GB. 

 

Mvh Domina S

 

IMG_7619.thumb.jpeg.00a2b68b9a8426faad2ec7dc58c09ef0.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DominaS

Der har været et par afbud her til morgen. Så for de friske er der stadig mulighed for tilmelding på SMS eller mail . 

 

Vi glæder os 

 

Domina S 

Redigeret af DominaS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DominaS

Tusinde Tak til de deltagende i dagens GB. Slavetøsen synes det var helt fantastisk at blive brugt og jeg selv nød synet. 

Det var rigtig sjovt og frækt. 

Vi ser rigtig meget frem til en gentagelse snart. 

Mvh

Domina S

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...