Hop til indhold
puj

Lady Marie i Vig/ Odsherred

Recommended Posts

Guest Haxel

Er det den samme som Medical Mistres, prøvede at sammenligne annoncerne, men annoncen med Medical Mistress er slettet, hvis det er den samme er det ikke noget at spilde mere tid på, mener også at have set billedederne før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps, det er den samme. Før hun i en periode kaldte sig for Medical Mistress, skiftede hun rundt mellem en masse random navne, bl.a. Lady Marie, Lady Isabella, Miss Linda, m.m.

Jeg har ikke personligt været hos hende, men jeg har et par gange haft cam- /telesex med hende. Hendes stemme og måde at tale på er lidt irriterende, og hendes rum så meget rodet og beskidt ud. Billederne er retvisende i forhold til det, jeg så. Det er dog et par år siden, jeg sidst har haft kontakt til hende, så meget har muligvis ændret sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv haft lidt kontakt med hende, men har dog aldrig besøgt hende, så kan ikke byde ind med så meget information. Dog virke hendes priser til at være ret fornuftige, så hvis du har kapitalen i orden, så giv hende et besøg, og se om den "konstruktive kritik", som hun har fået herinde, har haft en indvirkning på hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Haxel
puj skrev, for 2 timer siden:

Hej Glade Lars

Kunne du fortælle lidt mere om hvorfor det var en underlig oplevelse??

 

Prøv at læse tråden anmeldelser under BDSM og Feticisme  , og overskriften Medical Mistress

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63

Er det hende, der også kalder sig Ivy og skriver noget i retning af "noteret og afventer" i dine sms beskeder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...