Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

et teknisk spørsmål,  hvis man i sin postkasse har en babe man har skrevet med, pludselig står slettet profil, er det det samme som man er blevet blokeret af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
visker skrev, for 12 minutter siden:

Ok,    Tror jeg har fundet hende under nyt profil navn, nogle grunde til at de skifter navn.

Ja, der et tit, hvis ikke altid, grunde til at de skifter navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har hørt fea en SD at hun bar nødt til det engang imellem fordi det var så langsomt når hun havde 500+ beskeder ulæst og 200+ ønsker om at se billeder. 

Mig hvis man bare skifter navn så følger det hele med ... så slet og nyt navn ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan også ske at sugardaters nedlægger profilen - hvis det f.eks. kan påvises at vedkommende kun er der for at sælge fotos eller film (overskrider retningslinierne). Eller er under 18 år.

Redigeret af thedanishdude

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 3 timer siden:

Det kan også ske at sugardaters nedlægger profilen - hvis det f.eks. kan påvises at vedkommende kun er der for at sælge fotos eller film (overskrider retningslinierne). Eller er under 18 år.

Ja, men så vil profilen ikke stå som slettet i din postkasse. Den forsvinder helt og aldeles. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...