Hop til indhold

Victoria Horsens

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/259498

Nogen erfaringer?

Skriv gerne pb. ;-)

Skrevet

Hej Kristian,

Fik du nogle input, eller måske besøgt.

Vh

Skrevet

Hej

jeg har forgæves skrevet til denne pige over flere gsnge men ikke fået svar tilbage.

nogen det er lykkedes for ??

Skrevet
villydryp skrev, for 14 timer siden:

Hej

jeg har forgæves skrevet til denne pige over flere gsnge men ikke fået svar tilbage.

nogen det er lykkedes for ??

Har nøjagtig samme oplevelse som dig...

ingen kontakt

Skrevet

Hej

Har skrevet med hende og fået foto og priser men er ikke lykkes med en aftale.

Eller en sprød sag med dejlige bryster og navle smykke.

Håber det lykkes

Skrevet

Jeg har samme oplevelse som Peter. Da det kom til at lave en aftale, kunne det pludselig ikke lade sig gøre. 
Har lidt på fornemmelsen hun ikke er særlig seriøs.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har mødt hende og vi knalder hende i bilen. Hun er 19 år, sød, store bryster og sød. Hun kan (meget synligt) godt lide sex og er meget ligefrem og nem at tale med. Og hun er på ingen måde forskrækket over sæd!!

Skrevet
nice guy skrev, den 8/10/2018 at 08:48:

Jeg har mødt hende og vi knalder hende i bilen. Hun er 19 år, sød, store bryster og sød. Hun kan (meget synligt) godt lide sex og er meget ligefrem og nem at tale med. Og hun er på ingen måde forskrækket over sæd!!

Nice guy det lyder da dejligt. Jeg har også haft aftale med hende og skulle mødes et bestemt sted 2 timer senere på et bestemt tidspunkt. Hun ville ikke oplyse telefonnummer. Hun mailer lige før mødetidspunkt om jeg er der. Jeg skriver, at jeg er der om 2-3 minutter, hvorpå hun skriver, at hun er 5 minutter forsinket. Jeg skriver okay, hvorpå en bil med 4-5 unge (både piger og drenge) kører langsomt forbi de 5 minutter efter oprindelig mødetid, og jeg tænker hun nok er en af dem.  Bilen holder ikke, men 5-10 minutter senere skriver hun, at hun er der om 10 minutter. Hun kom ikke, så jeg kører derfra. 5 minutter efter jeg er kørt derfra, kommer der igen en mail, hvor hun skriver, hvor jeg er, for nu er hun ankommet. Jeg svarer, at jeg er kørt, da hun ikke overholdt den mødetid, hun senest havde skrevet, at hun ville ankomme. Jeg må indrømme, at jeg også var lidt nervøs for, at de unge var en gruppe, som ville overfalde eller røve.

Hvordan var din oplevelse omkring mødested, mødetid og om hun kom alene eller afleveret i bil af andre?

Redigeret af Rooster

Skrevet

Jeg vil gerne lige blande mig! For det første! Tusind tak for de rosende ord! ❤️ Derefter vil jeg gerne undskylde til dig hvor jeg kom 15 min efter aftalt tid, det var self. Ikke acceptabelt :) 

Ifht. Seriøsitet er jeg meget seriøs, dog er annoncelight ikke hele mit liv:) og eftersom jeg (som nævnt i annoncen) har 3.G der også skal passes, er det svært at svare på så mange beskeder! :P jeg er ked af hvis jeg ikke har fået svaret nogen, men jeg er ikke professionel i det fag <3 

men jeres ord er taget til efterretning! :) 

Redigeret af Victoriass

Skrevet

Træk nu lige vejret, og læs annoncen - brug den sunde fornuft.

En ung pige i 3G der søger lidt ekstra til SU’en tager måske 1-2 kunder om ugen, kan hun bruge flere timer på mail hver dag – NÆPPE. 

Har hun tid til at skrive tilbage til alle og mange underlige tilbud og spørgsmål, nej sikkert ikke.

Gør som mig, korte og kontante beskeder, så er du måske den heldige hun fanger i farten. For mig tog det lidt over en uge. Først lige kontakt med hvor vi kunne mødes, så bare en accept på at hun kunne bestemme.
Jeg sendte en besked i Onsdags, at jeg kunne med kort varsel, og hun bare skulle byde ind. Den kom så torsdag nat kl 3. Kort og kontant, hvad siger du til fredag. Skrev hurtig tilbage fredag morgen. Top, gerne tidligt på dagen og i det solcenter du finder. Lyn hurtig nogle mail frem og tilbage, og allerede kl 9 dog med en lille forsinkelse på 20 minutter mødte jeg hende.
Som en halv gammel gris, var det en meget positiv overraskelse. Meget sød og smuk unge pige. Chubby tror jeg det hedder. Vi fandt det bagerste solarium og låste os inde i en halv time. Fik lov til at være ung med denne unge skønhed, som har de mest fantastisk øjne og et meget langt smuk hår. Bryster som kun unge piger på 20 år har, så de var dejlige at mærke.

Vil jeg møde hende igen – helt sikkert, hvis jeg en anden gang er den heldige der komme igennem nåleøjet. 

Redigeret af Helot

• 3 weeks later...
Skrevet
ctof skrev, den 21/9/2018 at 07:47:

Hej Kristian,

Fik du nogle input, eller måske besøgt.

Vh

Nej. Men der er da lidt her. 

• 1 month later...
Skrevet

Hun er mega useriøs og møder ikke op som aftalt !

havde aftale kl 17 Idag men om den useriøse hverken møder op eller svarer på mail ...så 1730 kunne hun hun rende mig et hvis sted!

• 2 weeks later...
Skrevet

Hun er totalt useriøs, forstår faktisk ikke hun selv vil bruge tid og energi på at få et møde på benene som hun alligevel ikke dukker op til, giver vel et kick ligesom nogle mænd syntes det fedt at booke tider ved glædespiger og ikke dukke op.

Skrevet

Har nu ikke haft nogen problemer, gik hurtig en snap aftale og vi mødtes en tidlig morgen til en omgang i bilen.

Sød pige let at tale med. 

Gentagelse ja når muligheden byder sig 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.