crunzie 3 Skrevet 13. September, 2018 Hej med jer Er der nogen der kan anbefale et godt sted i Flensborg eller omegn, hvor man kan få en ordentlig omgang massage med god afslutning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordlyset 35 Skrevet 1. November, 2018 (edited) Prøv at læse mit indlæg om Maribelle i Hamburg Ved godt det ikke er Flensburg..... Redigeret 1. November, 2018 af Nordlyset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. November, 2018 Jeg var for nogle år tilbage i Flensborg, hvor jeg besøge http://www.swanthaimassage.com/ Dengang lå det ude "på landet", men er senere flyttet "ind". Jeg kan anbefale stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wilson 51 Skrevet 2. November, 2018 Jeg har kørt forbi flere gange inden for de seneste uger - på vej hjemad - og der har set utroligt lukket ud på Apenrader Strasse. Ved nogen om stedet i det hele taget stadig er åbent?? I næste uge (se Sexnord) kommer Pinki igen til Flensburg. Hun leverer en yderst god massage - og med god sex. 1 time for 120 Eu med masser af sex også! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 2. November, 2018 Borende X skrev, for 12 timer siden: Dengang lå det ude "på landet", men er senere flyttet "ind". Jeg kan anbefale stedet. Enig i at det var et godt sted da det lå " ude på landet " for ca. 6-7 år siden. Efter de flyttede til Apenrader Str. er kvaliteten faldet drastisk - men jeg har ikke været der i 3 år. Men det er det eneste sted der gives extra af de thaiklinikker der er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 2. November, 2018 wilson skrev, for 11 timer siden: Jeg har kørt forbi flere gange inden for de seneste uger - på vej hjemad - og der har set utroligt lukket ud på Apenrader Strasse. Ved nogen om stedet i det hele taget stadig er åbent?? I næste uge (se Sexnord) kommer Pinki igen til Flensburg. Hun leverer en yderst god massage - og med god sex. 1 time for 120 Eu med masser af sex også! Swan/Pha thaimassage er det sidste år faldet drastisk i tillid/service. Har været stam kunde hos Pha i flere år og både nydt hendes super gode massage og lækre pirring ligesom det lækre sex man kunne ha med hemde. Men. Ejeren Pha er rejst til Thailand for flere måneder siden da hun vist har problemer med de tyske myndigheder(skattegæld), flere gange de sidste 2-3 måneder, har politiet været forbi da der har været problemer på stedet af forskellig art. Jeg bor selv 5-10 min kørsel fra klinikken, og i den senere tid er der ik altid åbent når man lige kører forbi, ved faktisk ik om Phas søster stadig er der eller hvad der lige sker. Virkede de sidste gange jeg var der lidt mere til at nu skulle der tjenes penge og koste hvad det ville kunne du få det hele hvis du ønskede dette, massagen var blevet mere ligegyldig. Kort og godt, tror jeg ville søge andetsteds/by, dog finder du ik massage med xtra andre steder i Flensborg lige nu, hverken hos Taratip, hvor du ellers tidligere godt kunne få dig en hånd som afslutning, men som ik tilbyder dette mere, eller hos Sukho som aldrig har tilbudt dette. Lidt ærgeligt, men egentlig meget normalt hos thai stederne at der går kage i den i længden. Jung 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 4. December, 2018 (edited) Pha er tilbage igen og yder igen hendes velkendte massage med det hele hvis, hun er der lige nu sammen med hendes søster. Jung Redigeret 4. December, 2018 af Jung 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tomboy19 1 Skrevet 12. Maj, 2019 Jung skrev, den 2.11.2018 at 22:12: Swan/Pha thaimassage er det sidste år faldet drastisk i tillid/service. Har været stam kunde hos Pha i flere år og både nydt hendes super gode massage og lækre pirring ligesom det lækre sex man kunne ha med hemde. Men. Ejeren Pha er rejst til Thailand for flere måneder siden da hun vist har problemer med de tyske myndigheder(skattegæld), flere gange de sidste 2-3 måneder, har politiet været forbi da der har været problemer på stedet af forskellig art. Jeg bor selv 5-10 min kørsel fra klinikken, og i den senere tid er der ik altid åbent når man lige kører forbi, ved faktisk ik om Phas søster stadig er der eller hvad der lige sker. Virkede de sidste gange jeg var der lidt mere til at nu skulle der tjenes penge og koste hvad det ville kunne du få det hele hvis du ønskede dette, massagen var blevet mere ligegyldig. Kort og godt, tror jeg ville søge andetsteds/by, dog finder du ik massage med xtra andre steder i Flensborg lige nu, hverken hos Taratip, hvor du ellers tidligere godt kunne få dig en hånd som afslutning, men som ik tilbyder dette mere, eller hos Sukho som aldrig har tilbudt dette. Lidt ærgeligt, men egentlig meget normalt hos thai stederne at der går kage i den i længden. Jung Kunne man få hos Taratip. Syntes altid hun sagde at hun var gift og derfor ikke ville. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denfrække86 1 Skrevet 13. Maj, 2019 Nogle der har været hos Pha for nylig, som kan fortælle lidt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg