Hop til indhold

Recommended Posts

Kæmpe patter, som er naturlige og meget berøringsvenlige. Lidt bløde i det, men man kan virkelig tage fat i dem. Til gengæld gør hun det der med benene så man bliver holdt lidt på afstand. 

Jeg kunne godt finde på at besøg hende igen, bare for at tage hende på brysterne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi igår, og ikke imponeret. Brysterne er store ja, men ikke velskabte, og måske med fyld (af ældre dato). Og hun prøver at skjule dem ved at presse armene sammen. Jeg kan godt lide når man kan se dem i fri dressur, men det var hun ikke meget for. Vorterne er til gengæld dejlig store og gode at sutte på. Hun gav et noget rutinepræget CBJ, og levede sig ikke rigtigt ind i sexen, selvom at hun virkede til at nyde min behandling og roste mig for at være opmærksom på hendes ve og vel ligeså. Der er mange væsentlig bedre muligheder derude, også indenfor husets vægge hvor der var 4 piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 14/9/2018 at 20:01:

Jeg var forbi igår, og ikke imponeret. Brysterne er store ja, men ikke velskabte, og måske med fyld (af ældre dato).

Jeg synes ellers at hun ser rasende interessant ud. Kunne du sætte lidt flere ord på hvordan hendes bryster ikke er velskabte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesse skrev, den 22/9/2018 at 10:17:

Jeg synes ellers at hun ser rasende interessant ud. Kunne du sætte lidt flere ord på hvordan hendes bryster ikke er velskabte?

billederne er retoucheret, og de er ikke velformede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er stærkt retoucheret som altid fra det sted. Men jeg syntes nu brysterne var ganske dejlige, store og bløde og ikke  sarte. Så har du lidt flere input.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 3 timer siden:

Billederne er stærkt retoucheret som altid fra det sted. Men jeg syntes nu brysterne var ganske dejlige, store og bløde og ikke  sarte. Så har du lidt flere input.

Fint med et nuanceret billede af pigen og oplevelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 5 timer siden:

Billederne er stærkt retoucheret som altid fra det sted. Men jeg syntes nu brysterne var ganske dejlige, store og bløde og ikke  sarte. Så har du lidt flere input.

Jo tak, men hvad med formen, som Gammel rotte sigter til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...