Hop til indhold
Capitan

20 årig pige, kbh, 1000 kr - Annoncelight (Kisja)

Recommended Posts

Capitan skrev, for 1 time siden:

Er der nogen der kender til denne lille sag? Ser dejlige ukompliceret ud.

https://annoncelight.dk/showad/252800

Jeg tror desværre der er tale om bluff. Billedet hvor pigen ligger på sengen fremkommer adskillige steder på nettet med den russiske søgemaskine yandex.

The_Man skrev, for 1 time siden:

Har skrevet til hende flere gange uden at få svar...

Har du efterfølgende været ude for at få uopfordrede mails fra kvinder der lige tilfældigvis var stødt på din mailadresse på nettet og som byder sig til og lover guld og grønne skove med frække billeder i første mail osv.??

Skærmbillede 2018-09-13 kl. 16.00.55.png

Redigeret af DK fyr 34
Glemte billedet

Del dette indlæg

Link til indlæg

For efterhånden noget tid siden skrev jeg med hende for at lave en aftale. 

Hun svarede og alt var i orden. Lige indtil vi fandt et sted at mødes. Hun foreslog selv et solcenter men blev så lige pludselig helt stille.

Så jeg kan ikke give mere svar end at jeg fandt hende som spild af tid. 

Ps. Tror vi er ved at være mere end et år siden jeg havde kontakt med hende. Dengang var hun også 20 år... ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har mødtes med hende. Det er ikke hende på billederne og hun var virkelig skæv og usoigneret, så jeg gik igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
HGW skrev, den 18/9/2018 at 15:39:

Har mødtes med hende. Det er ikke hende på billederne og hun var virkelig skæv og usoigneret, så jeg gik igen. 

Mødte hende for 2 gang idag. Din beskrivelse passer ikke. Hun er ganske soigneret, lettere brun og smuk. 

Du må have følt dig afvist, eller være blevet det, siden du skal opreklamere udtalelser. Hun har nok afvist dig, fordi du er er uhumsk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Coolfyr2 var det så ikke bedre du kom med dine anmeldelser af hende, fremfor at skyde løs på mine og komme med tåbelige lomme psykologiske årsager. 

Jeg berettiger blot hvad jeg oplevede. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...