Hop til indhold
MrDirtbag

Har du lyst til en Quickie??

Recommended Posts

Er der nogen der har erfaringer med hende? Hun annoncerer på annoncelight.

Jeg har fået et par billeder af hende, men nogen der har mødt hende?

Prøvede hende forleden, da jeg var trængende at havde "brug" for en quickie...

Aftalen faldt hurtigt på plads, og 20 min efter mødtes vi i et solcenter i Aalborg. Bare det setup, at man lige kan arrange noget sex på et offentlig sted, tændte mig i den grad... Hun havde en top på, som pressede brysterne godt op, og så var jeg overbevist :shock: . Vi gik ind i en solkabine, 600.- skiftede ejermand, og så ellers af med klunset. De billeder der er på annoncen matcher ikke virkeligheden, og hvis det er samme kvinde, så er der blevet photoshoppet en del. Hun er meget bleg, sidst i 30"erne, og virker noget "slidt"

Men kalorius kunne fornemme at der var noget i gære, så der røg blod i stangen og hun var ikke sen til at sætte et gummi på, og så ellers ned og gnave :lol:

Det gjorde hun egentlig OK, og så ville jeg have kalorius banket op i hende. Hun satte hænderne på væggen, og indikerede at jeg bare skulle gå til den. Det gjorde jeg og blev ret hurtigt klar over, at dette blev en quickie, da jeg var godt spændt for :D

Desværre så ramten lugten fra hendes skræv mig i samme øjeblik, og hun har desværre den her meget ramme lugt, så det var i den grad en turn off...

Jeg tog en dyb indåndning, satte kadancen op, og fik afsluttet, men det var en noget tam afslutning...

https://annoncelight.dk/annonce/26107/ha ... ie-aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg selv været sammen med hende flere gange med lige stor succes hver eneste gang. vi har mødtes i solcenter,hjemme hos mig, andre steder ude i byen og vi har altid haft godt sex ( plejer nu også at bestille 20-30 min. hos hende) hun kommer altid frækt klædt når vi er sammen, nogle gange hofteholdere, eller blot nogle stramme bukser med støvler f.eks. hun er flot når hun kommer gående hen imod dig. De billeder som hun har på sin profil passer på hende og hun er først i 30'erne. Med hensyn til din beretning fra den pågældende dag kan jeg ikke selvfølgelig ikke sige noget til, andet at det er blot ikke min oplevelse med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøvede hende forleden, da jeg var trængende at havde "brug" for en quickie...

Aftalen faldt hurtigt på plads, og 20 min efter mødtes vi i et solcenter i Aalborg. Bare det setup, at man lige kan arrange noget sex på et offentlig sted, tændte mig i den grad... Hun havde en top på, som pressede brysterne godt op, og så var jeg overbevist :shock: . Vi gik ind i en solkabine, 600.- skiftede ejermand, og så ellers af med klunset. De billeder der er på annoncen matcher ikke virkeligheden, og hvis det er samme kvinde, så er der blevet photoshoppet en del. Hun er meget bleg, sidst i 30"erne, og virker noget "slidt"

Men kalorius kunne fornemme at der var noget i gære, så der røg blod i stangen og hun var ikke sen til at sætte et gummi på, og så ellers ned og gnave :lol:

Det gjorde hun egentlig OK, og så ville jeg have kalorius banket op i hende. Hun satte hænderne på væggen, og indikerede at jeg bare skulle gå til den. Det gjorde jeg og blev ret hurtigt klar over, at dette blev en quickie, da jeg var godt spændt for :D

Desværre så ramten lugten fra hendes skræv mig i samme øjeblik, og hun har desværre den her meget ramme lugt, så det var i den grad en turn off...

Jeg tog en dyb indåndning, satte kadancen op, og fik afsluttet, men det var en noget tam afslutning...

https://annoncelight.dk/annonce/26107/ha ... ie-aalborg

Tak for svaret!

Det var da en uheldig oplevelse! Imponerende, at du nåede målet :lol:

Så tror jeg, jeg kigger andre steder hen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...