Hop til indhold

Relax Massage, Gasværksvej 9, KBH V

Featured Replies

Skrevet

Dette sted har eksisteret i flere år som Thai-massage sted, med alm. åbningstid om dagen/aftenen.

En aften på Thai Corner på hjørnet af Gasværksvej og Istedgade, lavede jeg en aftale med en sød pige og vi gik derop og blev lukket ind, selvom de off. havde lukket, så de lod åbenbart pigerne fra Thai Corner benyttede stedet til kunder om natten.

Nu har de så off. åbent 24 timer i døgnet og i lørdags orkede jeg ikke markedet på Thai Corner og gik bare direkte derind.

Jeg endte med en post-op ladyboy (ja så har man prøvet det med). Sød, med gode silicone bryster og masser af godt humør. Vi hyggede i en halv time for 1000 kr. og det var fint nok.

Der var VIRKELIG gang i butikken. Måtte flytte rum en gang og bragede næsten ind i de andre kunder på vej til wc og ud af døren, men det tog alle helt roligt.

Jeg kommer nok igen, men kun når det er sidste udvej. Det var også tilfældet i lørdags hvor jeg først prøvede Pussygalores, men der var kun 1 pige på vagt og derfor 40 min. ventetid.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.