Hop til indhold
Eromon

Relax Massage, Gasværksvej 9, KBH V

Recommended Posts

Dette sted har eksisteret i flere år som Thai-massage sted, med alm. åbningstid om dagen/aftenen.

En aften på Thai Corner på hjørnet af Gasværksvej og Istedgade, lavede jeg en aftale med en sød pige og vi gik derop og blev lukket ind, selvom de off. havde lukket, så de lod åbenbart pigerne fra Thai Corner benyttede stedet til kunder om natten.

Nu har de så off. åbent 24 timer i døgnet og i lørdags orkede jeg ikke markedet på Thai Corner og gik bare direkte derind.

Jeg endte med en post-op ladyboy (ja så har man prøvet det med). Sød, med gode silicone bryster og masser af godt humør. Vi hyggede i en halv time for 1000 kr. og det var fint nok.

Der var VIRKELIG gang i butikken. Måtte flytte rum en gang og bragede næsten ind i de andre kunder på vej til wc og ud af døren, men det tog alle helt roligt.

Jeg kommer nok igen, men kun når det er sidste udvej. Det var også tilfældet i lørdags hvor jeg først prøvede Pussygalores, men der var kun 1 pige på vagt og derfor 40 min. ventetid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...