Hop til indhold
Jernsvinet

Pattaya: Jade Club

Recommended Posts

Jade Club er en såkaldt Gentlemans Club - nok det nærmeste man i Thailand kommer på en FKK-club. Nogle vil måske hellere kalde det un bordello - men der er elementer fra begge koncepter. Jade Club er vist den ældste Gentlemens Club Pattaya-området, men der har vist været flere af samme navn)

Clubben ligger på Thapphraya (det gamle navn for Pattaya som udtales: Pattajah) Road soi/alley 9 - så det er bare at tage en bath-taxi (koster kun 10 bath/kr. 2,- - men beware of pocketthieves) som konstant kører ad Thappraya Road i retning mod Jomtien eller Pattaya/walking street (bare husk de har venstre kørsel) - og stå af ved Soi/Alley 9 (hold øje med de runde blå skilte med vejnumrene, hvis man kan se dem for reklamer og løst hængende ledninger - ellers må man holde øje med  taximandens lysrøde parasol lige ved 7eleven)

image.png.52ade1e58a1fb9f2367fa54aeef186fe.png

image.png.ab3e9dd31142616927a0978738e402cd.png

Her deres facebookside:

https://www.facebook.com/Jade.Club.Pattaya/

Skriver resten på engelsk da de fleste, som besøger/vil besøge Thailand, nok kan engelsk i forvejen - ellers må de jo få google til at oversætte :-)

Looks lige tomorrow friday, they will also open a sisterclub - but I can´t see where?

Friday they will have free food - but I wonder, if You do not have to pay for some ladydrinks?

Prices:

Entrance 0,-

1 hour with lady incl. shower (thai-piger bader helst ikke under 7 gange om dagen - og du får også den store tur og besked om at børste tænder, få klippet negle og skæg, m.m.) 1000 bath + room 300 bath

ladydrink 125,-, (I didn´t she any girls insistently ask for drinks - but I gave mine 3 - and had her by my side kissing and huggin in return and later she went with me to my hotel/condo and stayed the night for only 2000 bath - and she is coming again tonight - and every night?  ;-)

beer 65,- - but if you wednesdays pay 300 bath for barbecue - you get 3 x free beer

- so you can have 1 hour wth a lady and her on your lap for the rest of the afternoon including beer and barbecue for only 2000 bath - if you tip 25 bath for the bar :-)

 

The Jade Club and Jade House has been seperated by a wall down the mittle, so the Hotel can be sold seperated by the owner - and I don´t know if it is his exwife who now owns the Jade Club - I´m not sure, but there was a mamasan there - and she might be the exwife - a bit strange because the girls now have to go out on the backside of the etablisment and a bit down the street to another house, where they have some rooms, where the clients can be served. I didn´t see that many clients go there, though there were around 17 girls available - but most of the customers seemed to be foreigners living locally or turists coming around for the barbecue.

The club has an outside and inside part:

The outside of the club, on a kind of terrace, is more or less what I would call "Jungle Style" with furniture made out of raw branches, roots and so on - strangely enough on the other side of the wall, it was in the same style in the garden of the hotel, where there also was a pool and many more small corners for "lovers" - so once it might have been a very nice and much place with direct acces to rooms upstairs.

Inside it is more normal with a bar, sofas, tv and a bit louder music, aircon and no mosquitos ;-)

If there from the bar was access to more rooms - I did not find out, as I didn´t stay in the bar - but it might be possible - and why I didn´t she more than 1 - 2 other clients go out the back door.

 

Håber dette vil give andre lyst til at besøge Pattaya gentlemens clubs, fremfor div. noisy beer- og blowjob-, agogo-, stripbars and so on (som jeg slet ikke har besøgt endnu).

Her et kort over Pattays Gentlemens Clubs:

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1iFJ_TrUhOYlNyTS4Kg5q8_lwLFw&shorturl=1&ll=12.91217863575681%2C100.87643200000002&z=14

Bemærk at omkring The Village, skal man virkelig zoome ind for at få dem alle med.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK - den nye søsterclub: 3 Ways

Skulle ligge: Soi 17, overfor Lion Pub, før man når til Land Office, i hjørnet, efter markedet.

Må se om min nye veninde vil vise mig vej ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 18 timer siden:

Godt man ikke er elektriker og skal ordne de ledninger :p 

Nogle steder har de trukket rør, som de senere vil trække ledningerne igennem - men jeg tror de godt kan lide at se hvad de laver og se hvor ledningerne går hen ;-)

Jeg har nu altid en lommelygte i lommen, da vi har en del store tordenskrald - og man ved jo heller ikke, hvornår de overhængte master vælter eller knækker - eller hvad der sker hivs de bliver torpederet af et køretøj.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadDogAarhus skrev, for 3 timer siden:

Jeg har kun være på Jade House een gang - men det var en fin og intim oplevelse.

Jeg foretrækker dog det større udvalg på Kinnaree Place, som kører efter samme princip.

https://www.facebook.com/PlaceKinnaree/

Jo - men nu besøgte jeg lige Jade Club igen, for at hænge lidt ud sammen med min nye elskerinde - og der var rigeligt af udvalg med søde unge piger i forhold til, jeg nærmest var ene hane i kurven - især en fræk senorita type i rød kjole var næsten uimodståelig med lange ben og store bryster - og hvis man er til den mere modne type - søger både mamasan og rengøringskonen boyfriend fra Danmark ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, den 14/9/2018 at 22:45:

Enig med @MadDogAarhus jeg kan også bedt lide Kinnaree men Jade club/House er fint men en del mindre.

Nu har jeg også besøgt Kinnaree Place - og det er da en fin club, med en mere exotisk stemning, flere og flottere piger - med de virkede noget flegmatiske - og det var svært at holde dem koncentrede i længere tid om en samtale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vist også rigtig low season ligenu i Pattaya så har læst i dem som er afsted nu at pigerne er ret desperate.

Jeg har ikke selv oplevet det du siger Jernsvinet men har hørt det fra andre at pigerne på Kinnaree kan være "febrilske" ved ikke om det er noget med deres lønningssystem at gøre så de har ikke rigtig tid til at snakke de skal have dig med på Zimmer som du siger ellers er deres tid "spildt"

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, for 3 timer siden:

Det er vist også rigtig low season ligenu i Pattaya

Det hjælper så nok heller ikke at, som flere piger har fortalt mig - at de kom fra Bangkok - fordi der var der virkelig ikke noget at lave -)

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, for 3 timer siden:

Jeg har ikke selv oplevet det du siger Jernsvinet men har hørt det fra andre at pigerne på Kinnaree kan være "febrilske" ved ikke om det er noget med deres lønningssystem at gøre så de har ikke rigtig tid til at snakke de skal have dig med på Zimmer som du siger ellers er deres tid "spildt"

Jeg tror nu ikke det var lønningssystemet - tror nærmere de var på et eller andet  ;-(

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 19 timer siden:

Jeg tror nu ikke det var lønningssystemet - tror nærmere de var på et eller andet  ;-(

Ya ba er udbredt. Det er en blanding af metamfetamin og koffein. Hold dig fra det stads. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 13 timer siden:

Ya ba er udbredt. Det er en blanding af metamfetamin og koffein. Hold dig fra det stads. 

Kun Iskaffe - kan jeg blive forfalden til ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var igen til BBQ-party på Jade House - denne gang var der faktisk en hel del kunder - og maden - bortset fra salaten - blev udsolgt, så jeg ved ikke lige hvad hunden med hængepatterne og tungen langt ude, der havde lagt sig godt tilrette midt i indkørslen ved siden af grillen ventede på - men måske var det en vegetarhund ;-)

Vi sad udenfor, hvor der ikke spilles musik, så jeg fik en rigtig hyggelig sludder med 3 - 4 amerikanere, som mere eller mindre boede i Pattaya - de kendte ihvertfald flere af de gode steder og kunne nogle gode historier, som måske ikke alle var lige troværdige. Et par af dem havde kvindeligt selskab, men ingen af dem tog nogen med på room - og faktisk så jeg kun en enkelt pige tage en fyr med på room - men der var ellers fyre nok, der spenderede drinks på pigerne, så jeg tror ikke, de vil gå helt tomhændede hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...