Hop til indhold
Hanshj

Afrodite Tantra Wellness i Kolding

Recommended Posts

Guest kosteskaftet

Kosteskaftet: (Jeg beklager hvis jeg har brudt nogle retningslinier med mit indlæg; jeg har valgt kun at skrive dette indlæg fordi hun er stoppet - ellers havde jeg ikke gjort det...)

 

Nej - det var sgu bedre, hvis I havde kommet med de oplysninger da Line/Ditte stadig var aktiv. Hvad skal vi bruge det til nu?

 

Jeg var usikker på omfanget af problemet (dengang). Derfor valgte jeg at tro at jeg var en "ener" - selvom jeg "fornemmede" et par andre episoder som jeg fandt frem til på Internettet. Uanset omfanget af problemet valgte jeg dog at stoppe hos hende fra den dag hvor det skete.

 

Desuden gik det op for mig at Ditte (også) var "Miss Kinky" - og at hun derfor havde en lang fortid i "branchen". Hvis hun bare engang imellem valgte at dyrke usikker sex med nogle af sine kunder, så stiger risikoen for smitte selvsagt betydeligt når det står på over længere tid (sådan rent statistisk set). Om det så rent faktisk er tilfældet aner jeg jo ikke - men jeg kunne ikke lade være med at blive bekymret da jeg så et par indlæg "hist og pist" - bl.a. på et forum der vistnok hed www.gimel.dk samt et der visnok hed www.hedomax.com.

 

Hun var god til at skjule sin anden identitet som Miss Kinky (kan jeg nu godt se i bagspejlet's lys) - bl.a. var hun påpasselig med at jeg ikke måtte se hendes 2 andre rum (det sted hvor der også huserede et pizzeria). Jeg er nu - efterfølgende - ret overbevist om at det ene af de 2 rum var hendes S/M "legeplads" (eller hvad sådan noget hedder... :)). Hvis hun skulle hente noget i rummet, bad hun mig altid om at "kigge den anden vej".

 

Ellers var jeg glad nok for Ditte (iøvrigt) - og det var tilsyneladende gensidigt. Hun havde næsten altid det der "jeg er liderlig"-blik. Første gang jeg mødte hende var hun lidt utryg de første fem minutter - jeg fornemmede at det havde noget med min alder at gøre (jeg var 32 år - hun var 39 dengang; hun sagde et eller andet med "jeg er ikke som de unge piger" da hun smed BH'en). Men utrygheden ændrede sig hurtigt... Men på trods af "liderligheden" var hun faktisk også både "kærlig" og givende under massagen, må jeg sige - intet at klage over dér. Første gang hun inkluderede sex i massagen var det med gummi både oralt og ved samleje (hvilket er helt fint med mig). Derfor undrede det mig tilsvarende meget, at hun den efterfølgende gang kunne finde på at gøre det uden gummi for begge former's vedkommende (jeg er ikke nogen ekspert i købesex, men det er mit indtryk at oralsex uden beskyttelse ikke er unormalt - sådan "50/50", og at hun derfor gik 100% op i sikker sex ved at bruge beskyttelse under begger former til at "begynde med"...).

 

Se iøvrigt mit andet indlæg ang. dit spm "Hvad skal vi bruge det til nu?".

 

--"kosteskaftet"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et par gange besøgte jeg Ditte, og var aldrig udsat for det i beretter.

Men, skulle det være sket, er det jo sket, og det er længe siden.

Ditte har skiftet spor, og forladt købesex. Skulle vi ikke give hende lov til det i fred og ro - uden at trække gamle hundekunster af stalden?

Det er jo ikke noget der er sket fornylig, jeres skriverier kan ikke tjene som advarsel for nogen. Ditte/Line er jo stoppet.

Skulle vi og I ikke stoppe med at bringe historier til torvs, som sikkert ikke hjælper Ditte videre med det hun nu har gang i?

 

Diskusionen om ubeskyttet sex, kan sagtens forgå, med høj kvalitet, uden at inddrage mennesker som ikke har mulighed for at argumenterer imod.

 

Kan undrer mig over hvad du egentlig mener EG er til for?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan undrer mig over hvad du egentlig mener EG er til for?

 

For at tale om nutiden, du Nummer 7. Og da slet ikke for at grave i noget folk er på vej væk fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet

Det er ikke helt korrekt. I hendes privatsfære er hun let genkendelig, og du har da bridraget til det ved at afsløre meget omkring beliggenhed. Lidt info her, lidt der, og så har den ondsindede alle fakta.

Du har ret i at det størse problem for hende er den lange karriere, men du læsser da pæntpå ved at nævne usikker sex.

 

 

Det er jo noget vrøvl.

Du skriver netop selv:

 

Efter et besøg hos lægen - hvor jeg var rimelig tavs - fik jeg diagnosen Herpes Zoster (også kendt som Helvedesild - og skyldes altså ikke ubeskyttet samleje eller tæt fysisk kontakt).

 

Du havde altså fået denne diagnose, ubeskyttet sex eler ej - enig? Hvordan du får det til at hun har kostet dig tid og penge fatter jeg ikke.

 

Beklage, men jeg synes stadig det du har gang i er usmageligt.

 

Nyd livet du, håber det er et spændende sted du opholder dig.

 

Dixi

 

Jeg mener ikke jeg har afsløret nogle konkrete fakta (eksempelvis vejnavne eller særlige kendemærker). Desuden har jeg ikke afsløret fakta som ikke allerede er afsløret her på Internettet andetsteds; eksempelvis "pizzeriaet" - og iøvrigt hvordan fanden skulle en person der aldrig nogensinde har mødt Ditte vide hvilket pizzeria der er tale om, og selv hvis de gjorde, "hvad så" - det er jo trods alt ikke hendes hjemmeadresse jeg nævner (som jeg iøvrigt ikke kender).

 

Ang. lægen, så er det jo således at én diagnose ikke udelukker en anden. Så bare fordi man fejler én ting betyder jo ikke, at man ikke kan fejle noget andet samtidig med. Når man har dyrket ubeskyttet sex med en person i en høj-risikogruppe, så er der nogle bestemte sygdomme man simpelthen er nød til at teste for. Derfor blodprøverne; derfor besværet hos lægen; derfor omkostningen.

 

Jeg fornemmer at du nok har én eller anden fortid/baggrund/kendskab til Ditte (siden du "beskytter" hende så meget). Få mine indlæg slettet i så fald - jeg er egentlig indifferent. Mine indlæg var ikke ment for at skade hende da jeg fortsat mener at hun er en anonym person (i den brede offentlighed) og samtidig har forladt "branchen" - hvis det ikke er tilfældet (som en anden bruger har indikeret), så er det jo ikke min fejl (så har hun ganske enkelt ikke værnet nok om sin anonymitet). "Ubeskyttet sex" er stadigvæk en "dråbe i havet" set iforhold til de hjemmevideoer/billeder hun har lagt ud om sig selv - der findes de første 7-8 videoer på Internettet med optagelser der klart lægger i den ekstreme ende (og ja, dårligt valg som afsluttende ord - altså "ende"... :)).

 

Som sagt - slet mine indlæg hvis de er til besvær (det er helt oprigtigt ment). Men jeg kan ikke se hvordan mine indlæg skulle være meget anderledes end så mange andre anmeldelser på diverse sites eksempelvis en kunde der klager over "pigen's" udseende, eller stedet, eller den service der blev leveret.

 

Og til sidst: husk lige på hvem der er den "forudrettede".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...