jp 191994 Skrevet 12. September, 2018 (edited) Igennem 5 udsendelser har DR. fulgt et smukt ungt par som dyrker sidespring! Så vidt jeg hører lykkes det, mest for kvinden, hvor mandens ligevægt først komme om 20-30 års sidesåring! Jeg syntes ikke de lyder helt afklaret! Forståeligt nok ! Men mener også valget er farligt, kæresten kommer hjem og er forelsket! wow ! Ja det var ikke gået i mine ægteskaber, fra begge parters side. Men nu kommer min personlige løsning på de to unges nysgerrighed! Da jeg mødte min sidste kæreste gik vi i 4 forskellige swinger klubber! med stort held. Vi fik ikke nogle problemer, da vi var to om det og snakkede om det aftenen igennem ! Så for os lykkelig håndtering af interessen for sidespring! https://www.dr.dk/tv/se/ku-godt-ma-godt-fortaelling-fra-et-abent-forhold/ku-godt-ma-godt-fortaelling-fra-et-abent-forhold-2/ku-godt-ma-godt-fortaelling-fra-et-abent-forhold-2-5 Redigeret 12. September, 2018 af jp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 12. September, 2018 Men hvad med købesex? Må du det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg