AlfaN 2235 Skrevet 12. September, 2018 Nogle der har kendskab til ovenstående? https://sugardaters.dk/show?alias=love1992 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperWood 58 Skrevet 12. September, 2018 Der er to anmeldelser af hende, dog af lidt ældre dato, har dog ikke selv været der, kun haft kontakt med hende, synes hun virker lidt for prof i forhold til penge og tider, så derfor ikke noget besøg for min side.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 12. September, 2018 Havde ellers søgt, men kan se navnet har ændret sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperWood 58 Skrevet 12. September, 2018 AlfaN skrev, for 2 timer siden: Havde ellers søgt, men kan se navnet har ændret sig. Ja hun har skiftet navn nogen gange efterhånden.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 12. September, 2018 SuperWood skrev, for 2 minutter siden: Ja hun har skiftet navn nogen gange efterhånden.. Men hun lyder ik som noget for mig. Så tak fordi du fiskede dem frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperWood 58 Skrevet 12. September, 2018 AlfaN skrev, for 1 minut siden: Men hun lyder ik som noget for mig. Så tak fordi du fiskede dem frem. Så lidt da, hun er heller ikke lige noget for mig, selvom hun er en flot pige, ingen tvivl om det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg