Hop til indhold

Recommended Posts

Ak ja, jeg skylder et par anmeldelser siden skønne Jessy (senere Jessica), i Kbh ;) Men bedre sent en aldrig kommer her en frisk èn. 

Jeg besøgte Nika i Kolding. Billederne er ægte men foto behandlede. Hun ser dejlig ud synes jeg.. Slank, pænt ansigt, dejlige bryster der er hjulpet lidt på vej. Rigtig dejlig røv. Generelt dejlig blød hud og uden tattoos og piercinger, præcis som jeg kan li det :) Hun sagde at hun er 27, hvilket passer meget godt. 

Nå, jeg fik hurtigt svar og aftalte tid. Blev lukket hurtigt ind af Nika der stod i undertøj. Stedet er fint diskret. Startede med et kort skyl og da jeg kom tilbage på værelset, begyndte hun straks at pille tøjet af mig. Nika har lidt den her professionelle tilgang, men jeg synes slet ikke det var dårligt. Tværtimod. Men søger man GFE, skal man nok gå et andet sted hen. Hun gav et dejligt blow og vi startede i missionær. Hun var meget stram! Jeg holdt ikke længe på den måde, det gør ikke så meget da det var skønt, og Nika lavede et dejligt lille "trick" da jeg kom :wub:

Vi hygge snakkede lidt og hun fortalte at hun bliver cirka en uge. Sød og venlig pige. Følte at det skulle gå lidt stærkt, men jeg bestilte også tid med kort varsel, så ok. 

Bestemt et besøg værd. Hun er der med en veninde som vidst hedder Jessica.. Fik desværre kun et kort glimt af hende, da hun var på vej i bad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...