Hop til indhold

Model ?

Featured Replies

Skrevet

Det her er nok ikke det rette forum, men hvo intet vover kommer sjældent galt afsted !

Jeg har købt nyt (brugt) fotoudstyr, og søger en fotogen pige til amatør portræt fotos, ikke frække eller uartige.

Ganske vist kan jeg bruge familie og venner, men det er altså sjovere og mere udfordrende at arbejde med en man ikke kender.

Formålet er kun at teste det nye objektiv og kamera, samt støve mine evner som portræt fotograf af (har ikke leget med et i lang tid).

Pigen får et honorar samt alle fotos og en vi laver naturligvis en kontrakt.

Nu har jeg været ¨på model portalen, men de eneste der har vist interesse var meget unge, hvilket ikke lige er min kop te.

Jeg ved at mange vil foreslå Facebook, men det sted holder jeg mig langt fra.

Så hvad gør jeg ? måske er der en af pigerne herinde, der kunne tænke sig at lege med mig? eller har I gode forslag?

Send en PB please :-)

Sted: Valgfrit på hele Sjælland, jeg foretrækker outdoor eller autentiske steder ikke foto studio

Redigeret af nicegent2

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.