AalborgLook 5182 Skrevet 11. September, 2018 Det er ikke fordi det tænder mig eller at jeg er til dyresex, men hvordan knepper man som en grå ged? Rosa der knepper som en grå ged. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 11. September, 2018 AalborgLook skrev, for 35 minutter siden: Det er ikke fordi det tænder mig eller at jeg er til dyresex, men hvordan knepper man som en grå ged? Rosa der knepper som en grå ged. Hun burde have fået sin tekst kryds-oversat mellem 3-4 sprog så var den svipser formentlig blevet fundet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 11. September, 2018 Ha ha dårlig Google oversat 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 11. September, 2018 Hop ud i det - prøv det. Så er du "forsøgskanin". 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 11. September, 2018 Krølle Bølle Jr. skrev, for 2 minutter siden: Hop ud i det - prøv det. Så er du "forsøgskanin". Det var slemt nok med en ged, men nu blander du også kaniner ind i det! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. September, 2018 AalborgLook skrev, for 2 timer siden: Det var slemt nok med en ged, men nu blander du også kaniner ind i det! Ja, men plejer det ikke at være dem, der k......? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2018 Omg, den faldt jeg også over forleden, hahaha ❤️ Gad vide, om det er en fast vending på hendes modersmål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg