Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt denne skønne kvinde et par gange - https://massage.side6.dk/hotsofie

Er man til latina-piger med store bryster og god bagdel, så skal man besøge hende. Hun minder lidt om Yvette (Frederikssund), men røven er mindre og brysterne må man lege med, alt det man øsnker. "My best friends", som hun kalder dem. Hun er sød og charmerende af væsen, snakker meget og giver kanon god sex. Begge gange har jeg slikket hende og hun kommer voldsomt på under 5 minutter :-)

Første gang gav jeg 800 for en halv time mix uden stress, og senest 1000 for en halv time med øko-blow. Jeg giver gerne lidt mere, da Thai-mutter tager mere end halvdelen af hendes indtjening.

Stor fare for gentagelse - ja :-)

D

Del dette indlæg


Link til indlæg
deerhunter skrev, for 2 timer siden:

Har besøgt denne skønne kvinde et par gange - https://massage.side6.dk/hotsofie

Er man til latina-piger med store bryster og god bagdel, så skal man besøge hende. Hun minder lidt om Yvette (Frederikssund), men røven er mindre og brysterne må man lege med, alt det man øsnker. "My best friends", som hun kalder dem. Hun er sød og charmerende af væsen, snakker meget og giver kanon god sex. Begge gange har jeg slikket hende og hun kommer voldsomt på under 5 minutter :-)

Første gang gav jeg 800 for en halv time mix uden stress, og senest 1000 for en halv time med øko-blow. Jeg giver gerne lidt mere, da Thai-mutter tager mere end halvdelen af hendes indtjening.

Stor fare for gentagelse - ja :-)

D

To hurtige herfra og så spørger jeg ikke mere:

1) Taler hun dansk?

2) Fik du kontakt med hende pr. sms?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oviedo

Ankom til vores aftale SMS 10 før time hun svarer okay (så er man ikke nok ophidset)

chokokade damen åbner og jeg efter hende op på 1. Sal

hun tilbyder 1 time - jeg lægger mine 800 DKK som burde være nok for 1/2 time hun vil så have 900 men ender med 750 så røg den slikketur som hun sagde fuld money

vi havde en god halv time 40 min med blow knald og dejlig hård massage 

om jeg kommer igen ...tror det ikke ...men sød var hun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oviedo skrev, for 28 minutter siden:

Ankom til vores aftale SMS 10 før time hun svarer okay (så er man ikke nok ophidset)

chokokade damen åbner og jeg efter hende op på 1. Sal

hun tilbyder 1 time - jeg lægger mine 800 DKK som burde være nok for 1/2 time hun vil så have 900 men ender med 750 så røg den slikketur som hun sagde fuld money

vi havde en god halv time 40 min med blow knald og dejlig hård massage 

om jeg kommer igen ...tror det ikke ...men sød var hun

Er det hende på alle billederne?

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...