Hanshj 231 Skrevet 22. August, 2012 Hej Er der nogen som har prøvet en trantra massage hos Lady Lotti i Roskilde. Spændt på at høre jeres erfaringer. Hvordan er stedet i Roskilde? Overvejer hende eller Cecille fra pigeværelset næste gang jeg skal have en tantra massage. Andre forslag? Har tidligere besøgt Jeanette fra chp tantra og det var ikke lige mig. Massagen var fin. Men savnede virkelig en udløsning til sidst. Det tilbød hun ikke og var dermed tro mod konceptet. Mvh. Hans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman 4 Skrevet 22. August, 2012 Ingen tvivl ... Du skal vælge Cecilie .... topklasse.... mvh Gentleman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 22. August, 2012 Kender ikke Lotti, men hos Cecilie L går du bestemt ikke galt i byen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 359 Skrevet 12. September, 2012 Ja Cecilie er klasse! Blid og behagelig på alle måder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 25. September, 2012 Problemet med Tantra er, at det fortolkes meget forskelligt. Mange steder der tilbyder tantra, berøres de intime steder knap nok - og hvis de gør, må du ikke komme, da "det er formålet"...yeah right! - altså er steder som Tantra Templet, Edens Have, Bille, mv udelukket... Cecilie er klasse! Lotti har jeg ikke prøvet, hun er ikke lige mig... Jeanette har ikke altid været så "tro", og tilbød tidligere hele pakken...hendes ringe sans for renlighed er dog et problem. Der er en Linda på Østerbro, reklamerer i EB. Thai stederne har jeg bevidst undgået, det er ikke mig...tænder simpelthen ikke på dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg