Hop til indhold

Nystartet studine i Aarhus centrum

Featured Replies

Skrevet

Hun er ikke skrap til regning.

2 x 30 min, er billigere end 1 time ;-)

Skrevet
Grenå skrev, for 48 minutter siden:

Det lyder næsten for godt til at være sandt

https://annoncelight.dk/showad/259321

Du bliver bedt om at skrive en mail til hende, dernæst skal du søge hendes profil på snap, hvorefter hun efter lidt skriveri beder om en forudbetaling.....

Da jeg afslog dette stoppede vores "venskab" og hendes interesse i et møde blev meget kølig. Håber ikke der er nogen der er dum nok til at hoppe på vognen. Se i øvrigt også Aksels kommentar om hendes priser ovenfor i denne tråd. Virker ikke som om det er seriøst.

Skrevet
  • Author

Hvor er det da træls med disse profiler, savnede lige noget godt dansk 

Skrevet

Hun mister interessen når man afslår at betale forud - så selvom det ikke burde være nødvendigt at advare mod det - så PAS PÅ - LAD JER NU IKKE LOKKE PGA LIDERLIGHED.

Skrevet
Grenå skrev, for 1 minut siden:

Hvor er det da træls med disse profiler, savnede lige noget godt dansk 

Så skal du holde øje med Honningsøde Helena når hun besøger Aarhus, hvilket hun gør engang imellem - var der i sidste uge. Hun er superlækker - og snyder bestemt ikke.

Skrevet
  • Author

Flinkmand synes der har været meget skriveri om at helenas billeder ikke var ægte

Skrevet
Grenå skrev, for 8 minutter siden:

Flinkmand synes der har været meget skriveri om at helenas billeder ikke var ægte

De billeder hun har på nu er hendes egne - og du vil 100% ikke fortryde. De første var meget vellignende. Hun er i min optik en virkelig smuk pige med et kønt ansigt - flot krop og et rigtig dejligt humør. Derudover får du det mest fantastiske blow (hun elsker det) - og det samme gør jeg. Jeg har haft 4 fantastiske møder med hende og som du kan læse er jeg en stor fan af hendes ydelser. 

Nu skal jeg nok passe på ikke at afspore tråden, for det er jo ikke meningen.

Redigeret af flinkmand
Rettelse

Skrevet
flinkmand skrev, for 19 minutter siden:

De billeder hun har på nu er hendes egne - og du vil 100% ikke fortryde. De første var meget vellignende. Hun er i min optik en virkelig smuk pige med et kønt ansigt - flot krop og et rigtig dejligt humør. Derudover får du det mest fantastiske blow (hun elsker det) - og det samme gør jeg. Jeg har haft 4 fantastiske møder med hende og som du kan læse er jeg en stor fan af hendes ydelser. 

Nu skal jeg nok passe på ikke at afspore tråden, for det er jo ikke meningen.

Jeg kan kun give flinkmand 100% ret. Hun er på niveau med de alle bedste og sammen med Rita(håber hun kommer tilbage) og Kati mine favoritter i Århus området.

Skrevet

Honningsøde Helena er bestemt en virkelig sød, meget naturlig og smuk ung kvinde. Jeg havde dog en lidt minus-oplevelse da hun var i Århus. Tog en taxa (istedet for den planlagte bus) for at være der til tiden, for blot at få en sms om at hun havde dobbeltbooket og havde en tid næsten to timer senere. Men jeg er en tålmodig mand og havde ikke andre planer, så jeg gik rundt i byen for så at mødes med hende på hotellet næsten to timer senere. Hun skriver at det er diskret. Man skal bare gå op til det værelse som hun giver besked om på sms.

Hvor diskret er det at der sidder ikke færre end to kvindelige receptionister lige ved indgangen. De må da have regnet ud at der foregik en lidt usædvanlig aktivitet på det hotel eftersom de vel har en vis evne til at huske de aktuelle gæster eller tænkt at det var underligt med de mange mænd, som bare går ind i elevatoren eller op ad trappen uden kufferter etc.

OK, og så fik jeg nu heller ikke den megafranske afslutning hun ellers skilter med i annoncen som en mulighed og som jeg havde betalt for. Kunne have nøjedes med 20 min til 800 og ikke den halve time til 1000, eftersom jeg stod ude på gangen igen efter 20 min. Men hun spurgte da pænt, om der var andet jeg havde lyst til da det var overstået, så det var vist lidt min egen dumhed ikke at nyde hendes selskab de sidste 10 min.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.