Hop til indhold

Recommended Posts

 

Hej. 

Super sød og snaksaglig pige. Så var hun forøvrigt også en af de kønnere thai piger. 

Kroppen var præcis som på billederne. Fine store sili babser, lækker røv og perfekt højde (ca 1. 60) 

Starter altid med massage og det var faktisk en rigtig god oplevelse. Det kunne hun sagtens finde ud af. 

Sutter gerne uden hætten og sex var også lækkert. Hun spiller godt med og man føler hun nyder det.  Hun var ret imponeret over  hvordan briksen var blevet flyttet efterfølgende, hvilket vi grinede lidt af Der blev også uddelt nogle våde kys, hvilket jeg sætter pris på. 

Alt I alt en rigtig god oplevelse og et besøg værd. Jeg skal ind og besøge hende igen. Både for den gode massage og den gode sex. 

Mvh Sex hans 

Redigeret af Bryan Mills
Adresse fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexhans skrev, den 11/9/2018 at 16:02:

 

Hej. 

Super sød og snaksaglig pige. Så var hun forøvrigt også en af de kønnere thai piger. 

Kroppen var præcis som på billederne. Fine store sili babser, lækker røv og perfekt højde (ca 1. 60) 

Starter altid med massage og det var faktisk en rigtig god oplevelse. Det kunne hun sagtens finde ud af. 

Sutter gerne uden hætten og sex var også lækkert. Hun spiller godt med og man føler hun nyder det.  Hun var ret imponeret over  hvordan briksen var blevet flyttet efterfølgende, hvilket vi grinede lidt af Der blev også uddelt nogle våde kys, hvilket jeg sætter pris på. 

Alt I alt en rigtig god oplevelse og et besøg værd. Jeg skal ind og besøge hende igen. Både for den gode massage og den gode sex. 

Mvh Sex hans 

Pris for det ?

Redigeret af Bryan Mills
Adresse fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...