Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej! 

Er der nogen der kan bekræfte Belle vi Vejle?

https://annoncelight.dk/showad/258070

Skrevet

Hej. 

Super sød og snaksaglig pige. Så var hun forøvrigt også en af de kønnere thai piger. 

Kroppen var præcis som på billederne. Fine store sili babser, lækker røv og perfekt højde (ca 1. 60) 

Starter altid med massage og det var faktisk en rigtig god oplevelse. Det kunne hun sagtens finde ud af. 

Sutter gerne uden hætten og sex var også lækkert. Hun spiller godt med og man føler hun nyder det.  Hun var ret imponeret over  hvordan briksen var blevet flyttet efterfølgende, hvilket vi grinede lidt af Der blev også uddelt nogle våde kys, hvilket jeg sætter pris på. 

Alt I alt en rigtig god oplevelse og et besøg værd. Jeg skal ind og besøge hende igen. Både for den gode massage og den gode sex. 

Mvh Sex hans 

Redigeret af Bryan Mills
Adresse fjernet

Skrevet
Sexhans skrev, den 11/9/2018 at 16:02:

Hej. 

Super sød og snaksaglig pige. Så var hun forøvrigt også en af de kønnere thai piger. 

Kroppen var præcis som på billederne. Fine store sili babser, lækker røv og perfekt højde (ca 1. 60) 

Starter altid med massage og det var faktisk en rigtig god oplevelse. Det kunne hun sagtens finde ud af. 

Sutter gerne uden hætten og sex var også lækkert. Hun spiller godt med og man føler hun nyder det.  Hun var ret imponeret over  hvordan briksen var blevet flyttet efterfølgende, hvilket vi grinede lidt af Der blev også uddelt nogle våde kys, hvilket jeg sætter pris på. 

Alt I alt en rigtig god oplevelse og et besøg værd. Jeg skal ind og besøge hende igen. Både for den gode massage og den gode sex. 

Mvh Sex hans 

Pris for det ?

Redigeret af Ny bruger
Adresse fjernet

Skrevet

Nye link tak . Ovenstående link virker ikk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.