Hop til indhold

Hvor kan man blive intimbarberet?

Featured Replies

Skrevet

Hej.
Jeg har gået med en lille fantasi om at blive intimbarberet som opvarmning til en god omgang sex.  
Nogen der kender til steder hvor de tilbyder denne service?  

På forhånd tak.

Skrevet

Jeg kender ikke en pige, der specifikt tilbyder denne ydelse. Men hvorfor ikke bare spørge den pige, du umiddelbart helst vil besøge? Så kinky er det jo heller ikke. Jeg vil tro, de fleste piger gerne vil yde denne service mod et lille ekstra vederlag. 

Skrevet
Alcacer skrev, for 16 timer siden:

Jeg kender ikke en pige, der specifikt tilbyder denne ydelse. Men hvorfor ikke bare spørge den pige, du umiddelbart helst vil besøge? Så kinky er det jo heller ikke. Jeg vil tro, de fleste piger gerne vil yde denne service mod et lille ekstra vederlag. 

Selvfølgelig skal der da nok være en del der siger ja og tilbyder ydelsen, kunne bare være rart hvis der var nogle der kunne anbefale et sted inden man hæver sine hårdt opsparede penge. Må jo gerne være en der ved hvad hun laver, skal trods alt i nærkontakt med de ædlere dele med skarp genstand ;-)

Skrevet
Bommer skrev, 1 time siden:

Selvfølgelig skal der da nok være en del der siger ja og tilbyder ydelsen, kunne bare være rart hvis der var nogle der kunne anbefale et sted inden man hæver sine hårdt opsparede penge. Må jo gerne være en der ved hvad hun laver, skal trods alt i nærkontakt med de ædlere dele med skarp genstand ;-)

De fleste glædespiger er glatbarberede, så de har jo en vis rutine i at håndtere barberblade i intimregionen. 

Skrevet
Liderbukken skrev, den 11/9/2018 at 15:41:

Google førte mig frem til dette link, hvor du kan blive vokset: http://www.malia-klinik.dk/

Men der følger næppe sex med i behandlingen. 

Lekker dame! Ingen handjob?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.