Gerrard 1218 Skrevet 10. September, 2018 Jeg kan finde det temmelig komisk med de mange mænd, der prioriterer diskretion højere end om pigen er sød og køn. Så her er et godt forslag. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 10. September, 2018 Gerrard skrev, for 26 minutter siden: Jeg kan finde det temmelig komisk med de mange mænd, der prioriterer diskretion højere end om pigen er sød og køn. Så her er et godt forslag. Selfie? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 10. September, 2018 Nej. Tror faktisk det er et hunkønsvæsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 10. September, 2018 Gerrard skrev, 1 time siden: Nej. Tror faktisk det er et hunkønsvæsen Oh shit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. September, 2018 Gerrard skrev, for 1 time siden: Jeg kan finde det temmelig komisk med de mange mænd, der prioriterer diskretion højere end om pigen er sød og køn. Så her er et godt forslag. Ja, det er da den bedste måde at undgå at vække opsigt, når man nærmer sig et glædeshus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 10. September, 2018 Ja og det er ikke sikkert man får lov at slikke fisse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg