aars33 2 Skrevet 10. September, 2018 Har i gode bud på alternative bad muligheder, for de steder som ikke er udstyret med et? Mit fortrukne område er Aalborg. Så hvor kan bad findes ud over svømmehaller. Da jeg har fået nyt job, har jeg ikke længere samme mulighed for planlægge min egen tid. Hvis jeg skal hjem først, tilføjer det hurtigt 1,5 time. Og jeg vil altid møde op så rent som mulig, både for min og modpartens skyld. PS. Intim klip/barbering ol ordnes hjemme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 10. September, 2018 øhhh de fleste steder kan man da komme i bad og hvis der ikke er bad er der vel en håndvask man kan svinge svaberen op i og få gjort kål på den værste ost... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 10. September, 2018 Kan du ikke bare vaske dig på samme vilkår som pigen på stedet gør? Enzo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 10. September, 2018 Hvis du ikke kan få et bad, så kan pigen helt sikkert heller ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 10. September, 2018 Der er ikke noget man ikke kan klare med et par asswipes, det ved alle med børn. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg