Hop til indhold
Finn1101

Hvor stort er dit glædespige-budget?

Glædespige-budget  

124 medlemmer har stemt

This poll is closed to new votes
  1. 1. Hvor mange penge bruger du årligt på glædespiger?

    • Jeg har ingen udgifter til glædespiger
      11
    • 0-2.000 kr.
      6
    • 2.000 til 5.000 kr.
      15
    • 5.000 til 10.000 kr.
      18
    • 10.000 til 20.000 kr.
      31
    • 20.000 til 50.000 kr.
      24
    • 50.000 til 100.000 kr.
      11
    • Over 100.000 kr.
      8


Recommended Posts

Trinetease skrev, for 47 minutter siden:

Altså....men man skulle da være et skarn hvis man ikke liiiiige gad en GOD omgang massage :D

Thai massørerne ved aldrig helt hvad vej jeg skal vende - og pt køber jeg mig til sportsmassage i en helt alm biks.

Faktisk mangler vi damer lidt et alternativ ala thai massage, hvor man evt kunne købe sig til en udløsning - og hvor massøren ikke spekulerede i egen udløsning :rolleyes:

Ok, jeg tror sagtens du kan finde mænd der gerne vil dét ...
M-e-n så er problemet nok, at vores fysiske fremtoning ikke ligefrem hjælper din udløsning på vej ...
Og at vi måske bare TROR at vi kan give massage ..  :lol::D    

Men ellers, kan du jo altid besøge en mandlig tantramassør ...

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 46 minutter siden:

Altså....men man skulle da være et skarn hvis man ikke liiiiige gad en GOD omgang massage :D

Thai massørerne ved aldrig helt hvad vej jeg skal vende - og pt køber jeg mig til sportsmassage i en helt alm biks.

Faktisk mangler vi damer lidt et alternativ ala thai massage, hvor man evt kunne købe sig til en udløsning - og hvor massøren ikke spekulerede i egen udløsning :rolleyes:

Det findes da. Yoni massage. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Trinetease skrev, 1 time siden:

Sjaske mine bryster ind i olie ligefrem...og dig uden tøj på :rolleyes::wub:

Det er lige før jeg føler mig fristet til en fuld pakke :-) :-)

Kan jeg betale med Mobilepay :D:lol:

Mobilepay?

Havnebumsen er Jyde!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 10 timer siden:

Altså....men man skulle da være et skarn hvis man ikke liiiiige gad en GOD omgang massage :D

Thai massørerne ved aldrig helt hvad vej jeg skal vende - og pt køber jeg mig til sportsmassage i en helt alm biks.

Faktisk mangler vi damer lidt et alternativ ala thai massage, hvor man evt kunne købe sig til en udløsning - og hvor massøren ikke spekulerede i egen udløsning :rolleyes:

 

@Rejsenetværk har da erfaring med en briks, med hul til en gravid mave, måske han også ved om der findes en til store babser :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angath skrev, den 10/9/2018 at 19:39:

Lige præcis !!

Det lyder til at være en dyr spiller :lol:

 

Nemtøs skrev, den 10/9/2018 at 19:03:

Jeg  har  aldrig  benyttet  mig  af  købesex - min  bankrådgiver  fraråder  mig  det.  Han  siger  det  er  et  skråplan  ligesom ludomani 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse

Oups...

Svarade utan att läsa ordentligt...angav min månadsbudget...

x12 blir detta en skrämmande summa :shock:

Men.... Det är värt varenda krona. 99% av de jag träffat är fantastiska personer som gett mig minnen för livet :)

( Mycket tack vare goda råd här på Eroguide)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk
Eron skrev, den 11/9/2018 at 09:53:

Ja jeg har fået stik modsat bankrådgivning. I en meget lang og ærlig snak med min bank rådgiver, mente han at man kunne sidestille køb af sex med fitnesskort, fysiorogisk massage, terapi, udviklingskurser, AOF hold, Idrætsklub kontingent, psykolog timer (bare bedre), måske endda parterapi sluttede han af med, men vidst ikke helt om det holdte vand i alle tilfælde.

Han mente at det var et så basalt behov, at GP'erne burde være meget mere anerkendte og at det ikke på nogen måde behøvede at være et gråzone område der er omgærdet af skam. Han foreslog at vi på en måde lod os inspirere af gamle Japanske traditioner, hvor forholdet mellem Gasia og manden, var at sammenligne med et meget kompetent spirituelt forhold.

Derfor det forhåndsgodkendte bevilgede overtræk på 20.000 kr. bare til septembers herligheder. Men det skulle selvfølgelig indregnes i budgettet, han er økonomisk helt ansvarlig. En anden mulighed vi drøftede var at tage lån i ejerlejligheden, så vi kunne holde rentesatsen nede. Han er meget prograsiv min bankrådgiver.

Var det Thomas Borgen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
CuriousDk skrev, for 53 minutter siden:

Var det Thomas Borgen?

Snak nu ikke så højt om det - men det er selvfølgelig ikke Thomas Borgen, men en repræsentant for selv samme bank, har lover ikke at oplyse han navn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 15 timer siden:

Snak nu ikke så højt om det - men det er selvfølgelig ikke Thomas Borgen, men en repræsentant for selv samme bank, har lover ikke at oplyse han navn

OT 

Han havde vel en skuffe fyldt med nyvaskede penge der skulle ud og arbejde.. B)

Og nu tilbage til emnet.. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...