Hop til indhold
Finn1101

Hvor stort er dit glædespige-budget?

Glædespige-budget  

124 medlemmer har stemt

This poll is closed to new votes
  1. 1. Hvor mange penge bruger du årligt på glædespiger?

    • Jeg har ingen udgifter til glædespiger
      11
    • 0-2.000 kr.
      6
    • 2.000 til 5.000 kr.
      15
    • 5.000 til 10.000 kr.
      18
    • 10.000 til 20.000 kr.
      31
    • 20.000 til 50.000 kr.
      24
    • 50.000 til 100.000 kr.
      11
    • Over 100.000 kr.
      8


Recommended Posts

Guest Haxel

Ja det er godt at have en god bankrådgiver, min bankrådgiver foreslog vi lavede en fuldmagt over min gamle mors konto nu hvor jeg alligevel skal styre hendes økonomi, så nu bliver pengene hævet der, og han mente også jeg nu burde til at nyde livet noget mere. Ja man er  nok blevet lidt priviligeret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Haxel skrev, for 1 time siden:

Ja det er godt at have en god bankrådgiver, min bankrådgiver foreslog vi lavede en fuldmagt over min gamle mors konto nu hvor jeg alligevel skal styre hendes økonomi, så nu bliver pengene hævet der, og han mente også jeg nu burde til at nyde livet noget mere. Ja man er  nok blevet lidt priviligeret. 

Forhåbentlig er det bare mig der ikke kan læse. Jeg læser det som, at nu betaler din mor for dine besøg.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 5 timer siden:

 

Derfor det forhåndsgodkendte bevilgede overtræk på 20.000 kr. bare til septembers herligheder.

Wauv - Du får sgu travt med GP besøg i september :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I kan også gå helt i hundene, og bruge Vivus når når noget et vigtigt for jer :huh:

Vivus.dk

- når noget er vigtigt for dig

Dagligt ser jeg deres reklamer i bussen.

Pt er det 2 lækre unge kvinder som ikke har råd til at holde fest, når nu det er vigtigt for dem, og som derfor fluks låner 6000 kr til en fest for vennerne.

Fest ja, så længe det varer, som et købesex fix også gør.

Et fix uanset hvad, skal der efter min mening være mere end godt råd til, også bagefter når rusen er væk.

Betal kontant, og hav stadig et komfortabelt overskud når du har købt sex, hvis ikke, er det efter min mening ikke sjovt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Haxel
TheVoice skrev, for 50 minutter siden:

Forhåbentlig er det bare mig der ikke kan læse. Jeg læser det som, at nu betaler din mor for dine besøg.  

Jo du kan skam udmærket læse, og det er min mor der betaler, hun ved også godt jeg hæver pengene, men ikke hvad de bliver brugt til. Og pengene er skattefri op til et vist beløb, husker ikke lige hvor meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Haxel skrev, for 5 minutter siden:

Jo du kan skam udmærket læse, og det er min mor der betaler, hun ved også godt jeg hæver pengene, men ikke hvad de bliver brugt til. Og pengene er skattefri op til et vist beløb, husker ikke lige hvor meget.

Ok, som en slags arveforskud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Haxel skrev, for 12 minutter siden:

Jo du kan skam udmærket læse, og det er min mor der betaler, hun ved også godt jeg hæver pengene, men ikke hvad de bliver brugt til. Og pengene er skattefri op til et vist beløb, husker ikke lige hvor meget.

Og mor får besøg af en glad dreng. Win, win :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Haxel
TheVoice skrev, for 5 minutter siden:

Ok, som en slags arveforskud :)

Nej det er ikke et arveforskud, det kommer ind under skattefri gave, et arveforskud skal tillægges boet når vedkommende dør hvis der er flere arvinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 38 minutter siden:

Betal kontant, og hav stadig et komfortabelt overskud når du har købt sex, hvis ikke, er det efter min mening ikke sjovt.

Fuldstændig enig! Men så er det også sjovt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 8 timer siden:

Egentligt ikke Finn, det var mere stykprisen, jeg refererede til :D, Den ligger over va jeg nogensinde ville gi (bortset fra mine angivne forbehold) ... for jeg er nemlig ikke enig i hvad Sweetsone skriver...

For mig er det her oplevelsesøkonomi, sammen med god mad, ferier osv., noget man husker tilbage på med smil og gerne gør igen og igen. Så jeg fortryder ikke en krone, tværtimod  er jeg helt på linje med @tomneva i hans kommentar: 

Når det sagt, så sætter jeg mig ikke i gæld som @Eron, dertil er mine bankforbindelser ikke gode nok :(

riberhus- så alle dine gp besøg har været lutter succeer ?

så heldig har jeg ikke været :(

derfor jeg skriver = en del af summen kunne været brugt mere fornuftigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 3 minutter siden:

riberhus- så alle dine gp besøg har været lutter succeer ?

så heldig har jeg ikke været :(

derfor jeg skriver = en del af summen kunne været brugt mere fornuftigt.

Troede du mente at pengene kunne være brugt på andre og mere fornuftige køb...

Naturligvis har alle mine GP besøg været en succes, skal bare følge det gyldne råd og købe dansk ;-)

Nej pjat, ikke alle, men ganske høj succes ratio. Vil nok vurdere op mod 80-90% - primært fordi jeg bruger dette forum som inspiration og vejleder og så lytter til min sunde fornuft, som bla. siger aldrig mere end ½t. første gang...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm det lyder jo pralende, men hvis sugargirl prinsesse er indregnet her, så har jeg tjent penge på mit arrangement med en lækker yngre studine, der nu har sagt aftalen fra, og hun er flyttet fra den lejlighed jeg købte til at hun kunne låne (bo gratis) med en teknisk husleje så hun kunne få,boligsikring, og nu er lejligheden solgt med en pæn rund fortjeneste (indre by sælger fint) selv når skattekassen har fået deres helt rimelige andel er der en sjat skillinger til mig der mere end dækker de udgifter, rejser og oplevelser samt gaver og udgifter til lejlighed...og vi har haft mange gode dejlige ømme opleverlser i og udenfor sengen..men alt har jo som bekendt sin tid og det skal man huske inden man engagerer sig med en kvinde der har den halve af egen alder...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Trinetease skrev, den 10/9/2018 at 20:38:

Ha! Måske er det sket...måske er det ikke sket...:P

Det kan faktisk godt hænde, at jeg er bare en liiiille smule nasty ;-) 

Nu vil vi sgu vide det!

Piller massøsen ved fissen undervejs for at lægge op til happy end?

Eller er det kun Havnepikken hun ikke kan holde nallerne fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Havnebumsen skrev, Lige nu:

Nu vil vi sgu vide det!

Piller massøsen ved fissen undervejs for at lægge op til happy end?

Eller er det kun Havnepikken hun ikke kan holde nallerne fra. 

Jeg vil være ærlig - når nu du spørger så pænt :-) 

Hun er nærig med sig selv og nærig over for mig....jeg får ikke så meget som en klem på babserne. 

Det er ellers en ting jeg virkeligt misunder jeg mænd, Top lækker massage OG en udløsning :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 17 minutter siden:

Det er ellers en ting jeg virkeligt misunder jeg mænd, Top lækker massage OG en udløsning :rolleyes:

Kan I ikke bare bytte rolle en dag, han yder og du betaler?

Så kan vi få den første anmeldelse på EG nogensinde, hvor rollerne er byttet om, og hvor det var kunden der fik betalt :rolleyes:

Men måske manden bør vide det hvis du skriver den anmeldelse, han har nok ikke tænkt sig at starte karriere, hvis du får nogen med på spøgen.

Altså den første anmeldelse nogensinde af en gigolo på EG, skrevet af kvinde, mig bekendt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 21 minutter siden:

Kan I ikke bare bytte rolle en dag, han yder og du betaler?

Så kan vi få den første anmeldelse på EG nogensinde, hvor rollerne er byttet om, og hvor det var kunden der fik betalt :rolleyes:

Men måske manden bør vide det hvis du skriver den anmeldelse, han har nok ikke tænkt sig at starte karriere, hvis du får nogen med på spøgen.

Altså den første anmeldelse nogensinde af en gigolo på EG, skrevet af kvinde, mig bekendt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

gg:D

hvorfor hulen skulle de betale,for noget de kan få i hobetal helt gratis-eller tilmed få penge for.

her er det sku kvinderne der har fat i den rigtige ende .

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 30 minutter siden:

gg:D

hvorfor hulen skulle de betale,for noget de kan få i hobetal helt gratis-eller tilmed få penge for.

her er det sku kvinderne der har fat i den rigtige ende .

Det er altså sket :ph34r:

Godtnok ikke i et massage setup, men det er sket...... nuff’ said!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil være ærlig - når nu du spørger så pænt :-) 

Hun er nærig med sig selv og nærig over for mig....jeg får ikke så meget som en klem på babserne. 

Det er ellers en ting jeg virkeligt misunder jeg mænd, Top lækker massage OG en udløsning :rolleyes:

Hmm...ja mænd signalerer jo ofte med en stiv pik, findes der en kvindelig pendant, til det signal ? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 time siden:

Hmm...ja mænd signalerer jo ofte med en stiv pik, findes der en kvindelig pendant, til det signal ? :D 

Masser :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Trinetease skrev, for 4 timer siden:

Jeg vil være ærlig - når nu du spørger så pænt :-) 

Hun er nærig med sig selv og nærig over for mig....jeg får ikke så meget som en klem på babserne. 

Det er ellers en ting jeg virkeligt misunder jeg mænd, Top lækker massage OG en udløsning :rolleyes:

Det er fandeme for dårligt!!!! Og skal du slet ikke finde dig i!!!

Tænker du skal forbi Havnebumsen. Skal sgu nok sjaske dig ind i noget olie og lige klemme lidt på babserne. Strejfe fissen.. nå ja nok adskillige gange og smile sødt undervejs. Så kan du få en omgang finger for 600. Ja ja Havnebumsen kan da godt smide klunset, men så bliver det altså 700 kr.. intet er jo gratis vel. Er du nyvasket velduftende og har skrubbet bisserne så kan det være du kan lokke Havnebumsen til en fuld pakke for sølle 1000 kr.

Det ville da være dagens bedste tilbud!!

 

p.s Ja Havnebumsen har observeret man kommer langt med gode manerer. Det kunne folk lære af

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 22 minutter siden:

spil nu lige lidt med, ik os'...

Altså Trine vil jeg gerne spille lidt med, men dig - ved sgu ikk lige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Altså....men man skulle da være et skarn hvis man ikke liiiiige gad en GOD omgang massage :D

Thai massørerne ved aldrig helt hvad vej jeg skal vende - og pt køber jeg mig til sportsmassage i en helt alm biks.

Faktisk mangler vi damer lidt et alternativ ala thai massage, hvor man evt kunne købe sig til en udløsning - og hvor massøren ikke spekulerede i egen udløsning :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Havnebumsen skrev, for 28 minutter siden:

Det er fandeme for dårligt!!!! Og skal du slet ikke finde dig i!!!

Tænker du skal forbi Havnebumsen. Skal sgu nok sjaske dig ind i noget olie og lige klemme lidt på babserne. Strejfe fissen.. nå ja nok adskillige gange og smile sødt undervejs. Så kan du få en omgang finger for 600. Ja ja Havnebumsen kan da godt smide klunset, men så bliver det altså 700 kr.. intet er jo gratis vel. Er du nyvasket velduftende og har skrubbet bisserne så kan det være du kan lokke Havnebumsen til en fuld pakke for sølle 1000 kr.

Det ville da være dagens bedste tilbud!!

Sjaske mine bryster ind i olie ligefrem...og dig uden tøj på :rolleyes::wub:

Det er lige før jeg føler mig fristet til en fuld pakke :-) :-)

Kan jeg betale med Mobilepay :D:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...