Hop til indhold
papapik

Bedste adresse, Flensborg?

Recommended Posts

Hey alle erfarende brugere :)

Hvilken adresse i Flensborg er jeres foretrukne?

Tænker et sted hvor de svarer når man ringer på, og hvor der altid er nogle halv unge lækre fisk, samt et fint og rart sted.

Jeg har ikke meget erfaring med Flensborg, og kunne godt tænke mig at tage et spontant smut derned.

I må meget gerne skrive priser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, det er vel også et spørgsmål om smag og behag - og hvilken type pige, hhv. oplevelse du søger.

Men hvis vi nu skal starte en reklametråd :-)  så har jeg gennem årene sort set altid været tilfreds med Bahnhofstraße 50, Berger, samt Junkerhohlweg 14.  Ved banegården plejer der normalt kun at være 1 pige pr. uge, hvorimod du på Junkerhohlweg almindeligvis finder 2 - 4 (meget) forskellige GPer - dog forekommer undtagelser .... 

Begge steder er så at sige veletablerede, har eksisteret i årevis. Der ok / gode badeforhold, pigerne plejer at have go' tid, og leverer stort set en (sommetider endda) meget ordentlig service, prisniveauet ligger på det normale Flensburg-niveau, derudover er begge steder forholdsvis ok diskrete.  

Der findes naturligvis også andre etablerede steder, f.eks. dem der er nævnt på http://engelsburg-fl.de/ som ofte er præget af gengangere - dvs. pigerne er her, som generelt i Flensburg mv.,  kun en uge ad gangen, sommetider 2, for så først at komme igen efter nogen tid. Men jeg har gjort blandede erfaringer der, dels ok og søde piger, dels dog også oplevet, at aftalte tider / tidsbestilling ikke blev overholdt, og der ikke blev svaret hverken på telefon, sms eller dørklokker.

De diverse steder i Finkenstraße har også ofte gode anmeldelser, men jeg kan ikke tilslutte mig her,  har prøvet, og løb skrigende bort ...

Skal måske tilføje, at jeg gerne booker en time, go' tid, GFE, og ikke har mere avancerede ønsker - det kan også gøre en forskel? 

Men igen, andre har andre præferencer og erfaringer, så det er (og bliver) en meget subjektiv anbefaling ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydvinden skrev, den ‎10‎-‎09‎-‎2018 at 23:50:

prisniveauet ligger på det normale Flensburg-niveau, derudover er begge steder forholdsvis ok diskrete.  

 

Hvad er det normale Flensburg.niveau €€ ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

De sidste gange har jeg givet 120,- for en time, der varede mindst 60 min :-) - dvs. begge steder har jeg oplevet, at pigeren ikke kigger på klokken. Men der er altså piger, som je ghar besøgt før.

Naturligvis lidt afhængigt af de ønskede ydelser, men 60,- til - 80,- EUR / 30 min og 120,- EUR + for en hel timer  plus er vel meget normal, svarer til mine erfaringer det sidste års tid - og for mig helt i orden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Finkestrasse har 50 euro for 30 min. Det er dog sjældent 30 min varer 30 min. Nærmere 15 min ( altså en quickie) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...