Hop til indhold

Recommended Posts

Flere har efterlyst verdensklasse massage så here goes: Oum som tidligere har haft butik i Hellerup, har efter 5-6 års pause nu åbnet Parami body and mind på Amerika plads 19, nye lækre lokaler, med parkering lige udenfor døren og kun 5 min fra Østerport station. Oum har lavet en aftale med Hanna som flere kender som en super dygtig massør og Sara, som jeg dog ikke har haft fornøjelsen af. I lørdags var jeg forbi og fik ordnet mig ryg og ben. Så dem af jer der savner super god massage har nu muligheden. Jeg kan se på hjemmesiden at det er muligt at booke den massør man ønsker. www.paramibodyandmind.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan efter et besøg kun tilslutte mig trådstarters positive omtale. Det er vigtigt at gøre sig klart at det KUN er massage man får. Jeg fik Oum til behandling. Bad om hård massage og det var lige noget der passede hende. Da hun går meget omstændeligt til værks er en time for lidt. Specielt hendes fodmassage var god, men hun går til vaflerne så det gør nas. 

Hvis du som jeg har det lidt svært med kun at få massage, har jeg et par tips: vælg en klinik hvor de ikke giver ekstra, få tømt løgposen så tæt på behandlingen som muligt. Når man først kommer hjem er det supper godt ikke at have blandet tingene. Jeg skal snart af sted igen, men det bliver til et sted med det sjove. Som et gammelt ordsprog siger:hver ting til sin tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...