Hop til indhold
bighead

Filippinske piger

Recommended Posts

Jeg er en sucker efter at mødes en filippinske pige. Det kan være traditionelt prostitueret eller i SD sammenhæng. Eller måske noget helt 3. Måske er der nogen der har kendskab til gråzone købesex via andre kanaler. Send også gerne en pm, hvis der er tale om meget konkrete oplysninger som ikke kan postes her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Filippinske aupair piger fra København mødes ofte i weekenden på en lille café ved Rådhuspladsen, eller du kan være heldig at møde nogen udenfor hovedbanegården. Alternativt findes der filippinske foreninger, du kan melde dig ind i og tage til deres arrangementer. 

Søg og du skal finde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Ikke meget hjælp fra dig Magge ... 

Syntes nu heller ikke den cafe ligefrem springer i øjene hvis man søger - alt andet end det du nævner

LINK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Yellow is beautiful skrev, den 15/9/2018 at 20:49:

Jeg har ledt og ledt ....og ledt og ledt og ledt.....Men 

jeg har IKKE kunnet finde nogen lille café i nærheden af Rådhuspladsen ved navnet  Tagged.

Tagged er en app hvor man kan kommunikere med andre. Lidt ligesom Tinder eller WhatsApp.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...