bighead 283 Skrevet 10. September, 2018 Jeg er en sucker efter at mødes en filippinske pige. Det kan være traditionelt prostitueret eller i SD sammenhæng. Eller måske noget helt 3. Måske er der nogen der har kendskab til gråzone købesex via andre kanaler. Send også gerne en pm, hvis der er tale om meget konkrete oplysninger som ikke kan postes her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
generte 32 Skrevet 10. September, 2018 Følger lige med her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newpussyhunter 164 Skrevet 10. September, 2018 wauu, tak for den info, så er du slet ikke så genert alligevel.... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexaddict 67 Skrevet 10. September, 2018 Filippinske aupair piger fra København mødes ofte i weekenden på en lille café ved Rådhuspladsen, eller du kan være heldig at møde nogen udenfor hovedbanegården. Alternativt findes der filippinske foreninger, du kan melde dig ind i og tage til deres arrangementer. Søg og du skal finde. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder 80 21 Skrevet 15. September, 2018 Hvilken cafe ved Rådhuspladsen ?????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Yellow is beautiful 9 Skrevet 15. September, 2018 magge skrev, for 5 timer siden: Tagged Jeg har ledt og ledt ....og ledt og ledt og ledt.....Men jeg har IKKE kunnet finde nogen lille café i nærheden af Rådhuspladsen ved navnet Tagged. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 15. September, 2018 Ikke meget hjælp fra dig Magge ... Syntes nu heller ikke den cafe ligefrem springer i øjene hvis man søger - alt andet end det du nævner LINK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CJ69 391 Skrevet 16. September, 2018 Yellow is beautiful skrev, den 15/9/2018 at 20:49: Jeg har ledt og ledt ....og ledt og ledt og ledt.....Men jeg har IKKE kunnet finde nogen lille café i nærheden af Rådhuspladsen ved navnet Tagged. Tagged er en app hvor man kan kommunikere med andre. Lidt ligesom Tinder eller WhatsApp. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg