Hop til indhold
glade_lars

Latex handske....

Recommended Posts

Jeg fik prøvet det da jeg tænder meget på latex og især den følelse af latex handsker og HJ. Syntes annoncen beskriver meget godt hvad der kommer til at ske. Du for udleveret en latex maske kun med huller til mund og næse. Du er totalt blindfolded og for ikke Pigen eller hendes medhjælper at se. Ligeledes ved De heller ikke hvem du er. Latex masken tages på før man går/ føres ind og spændes på korset eller sengen. Jeg fornemmede to meget frække og Dominerende piger, som forstod at berøringer med latex handsker og duften af latex tænder en sub samt at adlyde Fruen og hendes venindes frække ideer. Hvis man kommer om eftermiddagen så har de to Fruer yderligere en hjælper. Jeg syntes det er ret pirrende der aftales ikke det store på forhånd og man er total underlagt Fruens ønsker. Jeg tager nok en tur forbi igen inden sålænge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 4 timer siden:

Giraffen: Og hvad er din vurdering af, om der rent faktisk er tale om kvinder?

He He smagen af fisse på latex handsken overbeviste mig. Ok seriøst så var stemmerne fra de to helt bestemt piger og når man bliver ført det sidste stykke ind i rummet, så kan man også mærke, at de var klædt i latex og brysterne kunne tydeligt mærkes når man blev fikseret på korset. Der er ikke tale om det famøse brevsprække hvor man stikker sjovere ind of håber den kommer hel ud :-). Der gøres intet for at skjule deres køn, men mere det mind blow at i begge ikke ser hinanden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha.. Jeg vil mene der også er en mand til stede - udover dig. I anden annonce beskriver de (på samme nummer) hvordan der er en slave tilstede. Jeg tænker det er ham der får opgaven med de lange handsker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Haxel
giraffen skrev, den 15/9/2018 at 05:49:

Jeg fik prøvet det da jeg tænder meget på latex og især den følelse af latex handsker og HJ. Syntes annoncen beskriver meget godt hvad der kommer til at ske. Du for udleveret en latex maske kun med huller til mund og næse. Du er totalt blindfolded og for ikke Pigen eller hendes medhjælper at se. Ligeledes ved De heller ikke hvem du er. Latex masken tages på før man går/ føres ind og spændes på korset eller sengen. Jeg fornemmede to meget frække og Dominerende piger, som forstod at berøringer med latex handsker og duften af latex tænder en sub samt at adlyde Fruen og hendes venindes frække ideer. Hvis man kommer om eftermiddagen så har de to Fruer yderligere en hjælper. Jeg syntes det er ret pirrende der aftales ikke det store på forhånd og man er total underlagt Fruens ønsker. Jeg tager nok en tur forbi igen inden sålænge.

Lyder som noget jeg kunne tænke at prøve, men har lige et par spørgsmål, hvordan foregår modtagelsen og betaling når man ikke få nogen at se, møder man bare op og tager en maske på eller hvad? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Haxel skrev, for 1 time siden:

Lyder som noget jeg kunne tænke at prøve, men har lige et par spørgsmål, hvordan foregår modtagelsen og betaling når man ikke få nogen at se, møder man bare op og tager en maske på eller hvad? 

Hej Haxel,

Det er jo meget upersonligt men selvfølgelig også meget diskret. Når du kommer så åbnes døren kun en lille smule og en latex maske holdes i en hånd. Det er det eneste du ser. Jeg havde pengene klar i lommen inden jeg tog masken på. Du bliver ført ind når du har masken på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Haxel
giraffen skrev, for 48 minutter siden:

Hej Haxel,

Det er jo meget upersonligt men selvfølgelig også meget diskret. Når du kommer så åbnes døren kun en lille smule og en latex maske holdes i en hånd. Det er det eneste du ser. Jeg havde pengene klar i lommen inden jeg tog masken på. Du bliver ført ind når du har masken på.

Takker for oplysningerne, tror jeg vil prøve.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Haxel skrev, for 3 timer siden:

Takker for oplysningerne, tror jeg vil prøve.

Glæder mig til en anmeldelse... Der må stikke noget under. Hvad med tøjet? Klæder de dig så af eller har du tøj på mens det står på? 

Fornemmer du flere personer i rummet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Haxel
glade_lars skrev, for 1 time siden:

Glæder mig til en anmeldelse... Der må stikke noget under. Hvad med tøjet? Klæder de dig så af eller har du tøj på mens det står på? 

Fornemmer du flere personer i rummet? 

Skal nok komme med en anmeldelse, men hav lidt tålmodighed, ved ikke hvornår det bliver. Jeg regner da ikke med at have tøj på. Jeg tager chancen det er jo ikke så dyrt, jeg plejer normalt at bruge et par tusinde på et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...