Hop til indhold

Natasja Milo i Horsens???

Featured Replies

Skrevet

Start med at tjekke, om hun er ægte eller fake.

Hun skriver, at du kan få billeder pr. mail - det giver vel ikke rigtig nogen mening, at hun så ikke bare lægger dem ud sammen med annoncen med det samme - men der kan jo være en grund.

Hvis hun (som mange efterhånden gør) beder dig skrive til hende via en datingside eller lign., så ved du med sikkerhed, at der er tale om en fake person - mest sandsynligt af han-køn, som blot er ude på at scamme dig.

Skrevet
Slikkeprinsen skrev, for 4 timer siden:

Denne unge slanke pige er måske et besøg værd?

Nogen der har besøgt hende?

https://annoncelight.dk/showad/257443

Jeg har skrevet til hende, og hun virker til at være ægte nok. Har fået et billede og hun har oplyst sin pris for 30 min (1200 kr.) - som jeg finder lige i overkanten af hvad man normalt betaler.

Herefter har jeg ikke hørt mere fra hende, men det er så heller ikke så lang tid siden.

Skrevet
  • Author

Jeg har selvfølgelig fået hendes foto (som hun brugte på et tidspunkt) og er ikke i tvivl om ægtheden, men hvordan er hun at være sammen med....tæt sammen?

• 1 year later...
Skrevet

Jeg har haft en aftale med hende hvor vi skulle mødes på en banegård i Østjylland og derefter tage på hotel. Hun dukkede IKKE op

• 3 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.