Hop til indhold

Parret - legmedos

Featured Replies

Skrevet

Hej gutter der ude i landet.

Har for nogle dage siden haft de store fornøjelse at møde dette lækre par i deres campingvogn i Vejle.

Det er kort fortalt det bedste sex jeg nogen sinde har fået. De er ganske enkelt et besøg værd.

Da jeg ankom til campingvognen sad den lækre kvinde meget let påklædt i døre og ventede på mig. Straks blev jeg spurgt om jeg ville have noget og drikke og da vi havede sludret lidt gik vi ind og begyndte det mest lækre sex. Jeg varmede hende op ved at slikke og orgasmerne væltede frem. De er bare så skønne at være sammen med.

De varmeste anbefalinger herfra. Vi skal ses igen snart

Skrevet
Kinky fyr skrev, 1 time siden:

Hej gutter der ude i landet.

Har for nogle dage siden haft de store fornøjelse at møde dette lækre par i deres campingvogn i Vejle.

Det er kort fortalt det bedste sex jeg nogen sinde har fået. De er ganske enkelt et besøg værd.

Da jeg ankom til campingvognen sad den lækre kvinde meget let påklædt i døre og ventede på mig. Straks blev jeg spurgt om jeg ville have noget og drikke og da vi havede sludret lidt gik vi ind og begyndte det mest lækre sex. Jeg varmede hende op ved at slikke og orgasmerne væltede frem. De er bare så skønne at være sammen med.

De varmeste anbefalinger herfra. Vi skal ses igen snart

:razz: har du et link ?

Skrevet

Følger også denne

så dem i vejle i sidste uge og vil gerne prøve dem 

• 2 months later...
Skrevet

Mange tak for dit besøg i dag Kinky fyr på min fødselsdag og tusinde tak for den fine  gave - den vil vi også nyde :P Vi ses i det nye år

20181210_132251.jpg

• 1 year later...
Skrevet

Jeg vil meget  gerne prøve at lege med hende og hendes mand samtidigt det tilbyder de også lyder utroligt frækt 2 mnd samtidigt om 1 kvinde UMM

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.