Hop til indhold

Recommended Posts

Hej gutter der ude i landet.

Har for nogle dage siden haft de store fornøjelse at møde dette lækre par i deres campingvogn i Vejle.

Det er kort fortalt det bedste sex jeg nogen sinde har fået. De er ganske enkelt et besøg værd.

Da jeg ankom til campingvognen sad den lækre kvinde meget let påklædt i døre og ventede på mig. Straks blev jeg spurgt om jeg ville have noget og drikke og da vi havede sludret lidt gik vi ind og begyndte det mest lækre sex. Jeg varmede hende op ved at slikke og orgasmerne væltede frem. De er bare så skønne at være sammen med.

De varmeste anbefalinger herfra. Vi skal ses igen snart

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky fyr skrev, 1 time siden:

Hej gutter der ude i landet.

Har for nogle dage siden haft de store fornøjelse at møde dette lækre par i deres campingvogn i Vejle.

Det er kort fortalt det bedste sex jeg nogen sinde har fået. De er ganske enkelt et besøg værd.

Da jeg ankom til campingvognen sad den lækre kvinde meget let påklædt i døre og ventede på mig. Straks blev jeg spurgt om jeg ville have noget og drikke og da vi havede sludret lidt gik vi ind og begyndte det mest lækre sex. Jeg varmede hende op ved at slikke og orgasmerne væltede frem. De er bare så skønne at være sammen med.

De varmeste anbefalinger herfra. Vi skal ses igen snart

:razz: har du et link ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil meget  gerne prøve at lege med hende og hendes mand samtidigt det tilbyder de også lyder utroligt frækt 2 mnd samtidigt om 1 kvinde UMM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...