Hop til indhold
FinFyr

Thaisabai. En overraskelse... blev vel nærmest småforelsket haha

Recommended Posts

Er de sidste mange gange kommet hos http://suphatsorn.dk/ hvor jeg får en udsøgt service. I dag kom der ingen sms tilbage, så jeg ledte efter et andet sted. Var inde i midt byen og som i sikkert ved, så er det nærmest, som at spille lotto, når man træder ind på et ukendt thai sted.

 Søgte efter noget her på eroguide, men intet vandt gehør... måtte tage chancen.

Det var godt jeg tog den. Blev glædelig overrasket da døren på Dronning tværgade 54 blev åbnet at Jenny. Hun var smukt at se på. Bestilte en times olie, med lidt hårdt også. Hun var meget sød og efter noget tid overtog en anden som "hun kan tage bedre fat end mig". May-Ya hed den anden... en kvinde med lidt former på den virkelige gode måde... altså ikke en mini thai uden ret meget kurve på kroppen.

Jeg havde spottet at hun vimsede rundt om senge før de byttede rundt.... da jeg skulle vende mig rundt, kigge jeg på hende og spurgte hende om hvorfor jeg aldrig så nogle så smukke som hende på gaden.... lige efter min smag! Wow.

Nå men alt i alt.. God massage.. godt HD (hun var absolut ikke tilfreds over at jeg ville give 200 og ikke de ønskede 300 - men giver bare ikke 300. Så kan jeg klare det selv og bruge pengene på en steg til ovnen!). Et par fingere dejligt langt oppe i min røv. Lige som jeg kan li det...

Kommer jeg igen? Ja :)
Hvornår? Meget snart!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...