Hop til indhold

Recommended Posts

Stella in Christianshavn//Real GFE

Stella er rykket ti Christianshavn og jeg besøgte hende i dag og det var ikke første gang.

Billederne af hende er ægte , men når man møder hende er hun endnu smukkere. Jeg fik følelsen af at kæresten ventede og bare ville hygge om dig. Stella er utrolig smuk og nem at snakke med og hendes krop er ung frisk og fantastisk at se og røre ved. Brysterne er naturlige og sidder perfect og hun er meget kysse og berøringsvenlig. Hendes øjne er med hele tiden især når hun giver det vådeste og mest alsidige blow du kan ønske. 1 fantastisk time , med en supersmuk velformulerende pige som bare har Ja hatten på. Her kommer jeg igen og igen og igen. Detaljer for i ikke , for vi har jo alle forskellige ønsker , mine blev indfriet . Har besøgt hende 4 gange og alle gange gået mere end tilfreds hjem. Hver gang er jeg blevet mødt af Stella iført forskelligt lingeri og hun har virkelig smag for at dresser sig ud super sexy.

Stedet på Christianhavn er nemt at komme til og uden opmærksomhed i forhold til ens ærinde.

Jeg har mødt mange af de mest populære piger ( har også anmeldt dem) men Stella er altså unik

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 1 minut siden:

She is usually in Christianshavn 

welcome to the fan club

She have been in Østerbro for a period , but now in Østerbro. What a girl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Hvis man vil nå at møde skønheden inden hun tager videre, så skal det være inden, hvor hun desværre tager hjem i lang tid:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 5 minutter siden:

Hvis man vil nå at møde skønheden inden hun tager videre, så skal det være inden, hvor hun desværre tager hjem i lang tid:(

Ja , onsdag er sidste dag, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
godmann skrev, for 2 timer siden:

Ja , onsdag er sidste dag, 

Ha ha, ser lige jeg glemte at skrive onsdag og så giver min sætning sku ikke meget mening :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
godmann skrev, for 20 timer siden:

Stella in Christianshavn//Real GFE

Stella er rykket ti Christianshavn og jeg besøgte hende i dag og det var ikke første gang.

Billederne af hende er ægte , men når man møder hende er hun endnu smukkere. Jeg fik følelsen af at kæresten ventede og bare ville hygge om dig. Stella er utrolig smuk og nem at snakke med og hendes krop er ung frisk og fantastisk at se og røre ved. Brysterne er naturlige og sidder perfect og hun er meget kysse og berøringsvenlig. Hendes øjne er med hele tiden især når hun giver det vådeste og mest alsidige blow du kan ønske. 1 fantastisk time , med en supersmuk velformulerende pige som bare har Ja hatten på. Her kommer jeg igen og igen og igen. Detaljer for i ikke , for vi har jo alle forskellige ønsker , mine blev indfriet . Har besøgt hende 4 gange og alle gange gået mere end tilfreds hjem. Hver gang er jeg blevet mødt af Stella iført forskelligt lingeri og hun har virkelig smag for at dresser sig ud super sexy.

Stedet på Christianhavn er nemt at komme til og uden opmærksomhed i forhold til ens ærinde.

Jeg har mødt mange af de mest populære piger ( har også anmeldt dem) men Stella er altså unik

Lækker anmeldelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...