Hop til indhold

Recommended Posts

Eller måske hedder hun Ploy eller noget lignende. Det var lidt svært at høre :) 

Ja det hedder Chaba igen, efter at have heddet Mali nogen tid. 

Chr. Kiers Plads 6 kld,.8000 Aarhus C
Tlf: 60 900 939
Man - Søndag: 9:00 - 20:00

Jeg havde for noget tid siden, kort set et smukt ansigt og en lækker buttet krop gennem dørspærkken, men hun var optaget. 

Nu passede med tid igen, og hun var ikke optaget. 

Hendes ansigt er smukt, og smilet kan smelte titan. Hun er lidt mere en lækker buttet, men fast og glat hud. Pæn barm og en fin numse som mine hænder lige præcis ikke kunne rumme. Det buttede sidder mest på maven, hvor der er et par folder - men er man til det, så er det til Chaba man skal begive sig. 

Hun ville gerne aftale hele timen på forhånd. Det betød at den meget bløde massage ikke indeholdt lokkende pirring. Hun havde jo fået tilsagnet om ekstra. 

Da vi kom der til var jeg derfor ikke rigtig i stødet, men hun er meget dygtig til at give en langsom, varm og intens intim massage, hvor især bollerne fik opmærksomhed. Det er faktisk en af de lækreste bollemassager jeg har fået ever. Et fint øko blow blev det også til. Hun lagde sig derefter hen over mig, så der var fuld hud/hud kontakt under pumperiet. Desværre fik hun konstant placeret sig således at jeg kun kunne lege med numsen og brysterne. Men da jeg jo ikke fik chance for at få hende tændt lidt, findes årsagen til hendes værgring mod berøring på missen sikkert at den var prælubrikeret. Det var nu gjort sparsomt, så jeg sejlede ikke rundt i det. 

Efterfølgende lidt småsnak, stadig dejligt naturligt glad smilende. Og i badet var hun også dejlig. Og jeg blev vasket i alle kroge :) 

Men det var altså ikke en dampende hed oplevelse. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...